شنیده ها؛ کیوان محمدی به تلفن ها جواب نداد و دفتر نوبخت هم وعده دیگری داد!
تابناک / هفته گذشته نشست نوروزی معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با تعدادی از مدیران کل و چهره های سیاسی و…در رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷ 01 April 2018

تابناک / هفته گذشته نشست نوروزی معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با تعدادی از مدیران کل و چهره های سیاسی و…در رشت برگزار شد.

نشست محمد باقر نوبخت حقیقی در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در حالی برگزار شد که انتظامات از ورود تعدادی از مدیران مسوول رسانه ها به محل برگزاری خودداری کرد.

مدیران مسوول رسانه ها به دنبال ممانعت عبور از گیت الکترونیکی سازمان دولتی یاد شده بارها با کیوان محمدی کلاسهایی تماس برقرار کرده ولی با پاسخگویی احدی از کارکنان اقدامی برای هدایت به مکان جلسه به عمل نیامد.

اینک سوال می شود ممانعت برای عبور و حضور در نشست مذکور مطابق با آداب و رسوم ایرانیان برای تکریم ارباب رجوع آن هم پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین و همچنین دیدار با بزرگان و دید و بازدید نوروزی است؟

متاسفانه دفتر دار این عضو هیات دولت علی رغم اینکه آنان را برای حضور در لابی سازمان دعوت کرد تا دیداری با نوبخت حقیقی داشته باشند ولی یکباره وی به همراه تعدادی از خودروی شاسی بلند با پلاک شخصی از پارکینگ سازمان خارج شد و امکان دیدار هم فراهم نکردید.

 

بهراد ذاکری: انتصاب کیوان محمدی توسط نوبخت گویای نگاه دوست سالاری به جای شایسته سالاری بوده است و نتیجه آن امروز کاملا مشخص است! ؛ به عملکرد نوبخت نمره مردودی می دهم! / راستی: آیا حضور فراوان نوبخت در گیلان باعث شده که وعده هایشان نیز محقق شود را من اطلاعات دقیقی ندارم! / باقری: حداقل انتظار از نوبخت، خارج شدن از چنبره يك حزب بود! /  / ابراهمی: رویکرد نوبخت تاکنون منجر به ضعیف تر شدن نیروهای سیاسی در حوزه مدیریتی بوده است

 

علی رغم این که بارها تماس برقرار شد ولی رییس سازمان گیلان به تماس های مکرر اعتنا نکرده و حتی نشست های خبری تبعیضی و چینشی خلاف مصوبه حفظ حقوق شهروندی در نظام اداری که رییس جمهوری دولت تدبیر و امید برای اجرا ابلاغ کرده و نیز ماده پنج قانون مطبوعات برای کسب خبر هم اعتنا نکرده و از وعده خویش برای اهدای هدایای نشستها هم خودداری به عمل آورده است.

از سوئی دیگر ؛ نام، پست سازمانی و رئوس وظایف متصدیان انجام کار در محل استقرار آنان افراد شاغل در انتظامات هم خلاف بند دال بخش ششم ماده هشتم مصوبه یاد شده (حفظ حقوق شهروندی در نظام اداری)در محل کار نصب نشده است،

انتظار می رود مسؤولین دستگاه یاد شده توجه جدی به اربابان رسانه و توجه به قوانین مجلس و مصوبه شورای عالی اداری ابلاغ شده توسط «حسن روحانی»داشته باشند.

ناگفته نماند یکی از مدیران مسئولان رسانه ها که به وی اجازه ورود داده نشد طی دهه های متمادی از هم محله های نوبخت در بازار رشت بوده و منازل پدری یک دیگر در نزدیکی به هم استقرار دارد.ناگفته نماند مسوول دفتر نوبخت وعده داد تا پایان هفته جاری ترتیب دیدار با سخنگوی دولت را فراهم کند.

 

تابناک در پایان متذکر میشود که آمادگی انتشار پاسخ افراد و مجموعه هایی که نامی از آن ها در این گزارش آورده شده را دارد و به هیچ عنوان تمام آنچه در این گزارش آمده را کاملا تایید نمیکند و صرفا جهت تنویر افکار عمومی اقدام به انتشار آن نموده است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار