معاون اول رئیس جمهور در بازدید از پارک فناوری پردیس در جریان روند فعالیت مرکز شتابدهنده پیشگامان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 29 March 2018

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در پارک فناوری پردیس، از بخش های مختلف این پارک، شرکت های دانش بنیان و مراکز شتابدهنده فعال و منتخب از جمله شتابدهنده پیشگامان بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای علمی و فناورانه گروه تعاونی پیشگامان قرار گرفت.

در این بازدید کشورشاهی مدیر مرکز شتابدهنده پیشگامان در خصوص پتانسیل ها و حوزه های فعالیت گروه تعاونی پیشگامان و بهره گیری از ظرفیت های این حوزه توسط استارتاپ های شتابدهنده به ویژه در ضمینه پست، لجستیک و بندرخشک توضیحاتی ارائه داد. 

همچنین در این بازدید در مورد اجرا و پیاده سازی طرح بازارگام و تحویل میوه درب منزل مشتریان با قیمتی پایین تر از ستاد تنظیم بازار، خروجی های شتابدهنده سایکل اول و وضعیت شتابدهنده در سایکل دوم، برج IT و بهره گیری از ظرفیت های آن شبکه توضیحاتی به معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه داده شد. 

در پایان نیز واحدهای دانش بنیان، استارتاپ ها و شتابدهنده های منتخب در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهوری گزارشی از روند فناوری و نوآوری در دنیا و توضیحاتی در رابطه با برنامه نوآوری کشورهایی از جمله آمریکا، کره، چین و ... ارائه دادنند.

شایان بذکر است در جریان بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از پارک فناوری پردیس، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مقیمی استاندار تهران جهانگیری را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار