در بیانیه ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان؛
دکتر حسن تاجیک در سوابقش سمت های متعددی چون رایزن علمی ایران و سرپرست دانشجویان ایرانی در مالزی وجنوب شرقی آسیا، ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر و مشاور رئیس و سرپرستی دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه گیلان را نیز دارد.
کد خبر: ۵۸۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۶ 29 March 2018

تابناک / مدیرکل حوزه استاندار گیلان، در آستانه تغییر جایگاه و تصدی مدیرکلی پارک علم و فناوری گیلان است.

دکتر حسن تاجیک در سوابقش سمت های متعددی چون رایزن علمی ایران و سرپرست دانشجویان ایرانی در مالزی وجنوب شرقی آسیا، ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر و مشاور رئیس و سرپرستی دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه گیلان را نیز دارد.

اما آشنایی قبلی تاجیک با سالاری، استاندار بوشهری گیلان زمینه حمایت علنی او از وی را در دوران رقابت نامزدهای تصدی استانداری گیلان فراهم کرد ، مسئله ایی که بعدها باعث دلخوری محمدعلی نجفی استاندار وقت گیلان شد و جفای مدیر دفترش را به جان خرید و راهی کرج شد.

به هرروی او نیز پس از اصغریان و احمدی پور سومین مدیر ارشد ستاد استانداری خواهد بود که با نظر سالاری جوان تغییر میکند.

 

اما اخیرا و در برخی از رسانه های محلی مسائلی چون عدم حمایت تاجیک از جوانان و نیروهای حامی دولت در دوران استاندار سابق(نجفی) زمزمه شده و گویا گزارش های متعددی هم به استاندار گیلان از مسیرهای مختلف علیه حسن تاجیک مخابره شده است که این موضوع با واکنش برخی از جوانان حامی دولت و یکی از ستادهای انتخاباتی رییس جمهور در گیلان مواجه شده است.

 

آقای استاندار، دکتر تاجیک جزو اولین حامیان شما پیش از آمدن به گیلان بوده که امروز مورد غضب برخی از دوستان هم قرار گرفته است / از ظرفیت های این چهره دلسوز علمی، فرهنگی و دانشگاهی به بهترین نحو استفاده کنید

 

در بیانیه ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی خطاب به مصطفی سالاری، استاندار گیلان، در حمایت از دکتر تاجیک(مدیرکل حوزه استاندار) آمده است:

 

جناب آقای سالاری - استاندار محترم گیلان

باسلام

 

مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در همان سال 84 اعلام کرد اگر برخی افراد که بعدها مشخص شد شاید یکی از آن افراد «روحانی» بود در انتخابات شرکت کنند از رقابت کنار خواهد کشید و آیت الله به خاطر نگرانی از تکرار دوباره احمدی نژاد و یا فردی شبیه احمدی نژاد سعی کرد روحانی و روحانی ها در کشور تکرار شوند.

گویی همین دیروز بود که رئیس دولت اصلاحات طی پیامی اظهار کرد: با روحانی راهی را آغاز کرده‌ایم و به نیمه راه رسیده‌ایم، مسائلی را حل کرده‌ایم و مسائل بزرگتری را باید حل کنیم و با او این راه دشوار را ادامه بدهیم و تجربه دکتر روحانی و همکاران گرامی او ما را به اینجا می‌رساند که به او رأی بدهیم.

امروز و پس از تقریبا 5 سال از روی کار آمدن دولت دکتر روحانی چه در سطح ملی که برخی افراد با ادبیات مالکانه و تند، پیروزی دکتر روحانی را به حزب خود وصل می کنند و میگویند اين كه در انتخابــات 96 عده اى آمدند و از دولت آقاى روحانى اعلام حمايت كردند به اين معنا نيست كه اعتدال به آن ها الصاق شده است! و یا در استان گیلان شاهد برخی سم پاشی ها علیه افرادی هستیم که حقیقتا از دلسوزان و چهره های علمی، فرهنگی و دانشگاهی حامی رییس جمهور محترم در انتخابات 96 بوده اند که متاسفانه امروز مورد بی مهری و کم توجهی قرار گرفته اند و یکی از این افراد دکتر حسن تاجیک است.

آقای سالاری، استاندار محترم، دکتر تاجیک جزو اولین حامیان شما پیش از آمدن به گیلان بوده که امروز مورد غضب برخی از دوستان هم قرار گرفته است.

به خوبی می دانید که در گیلان ما امروز پیشرفت و توسعه بر مبنای علم و دانش استوار است و فرهنگ زیرساخت اصلی پیشرفت و توسعه علم و فناوري ابزاري است که در زمین آماده شده بوسیله توسعه فرهنگی، پیشرفت را بنا می کند و توسعه فرهنگی و توسعه اقتصاد دانش بنیان دو ضرورت اساسی در حل مشکلات کشور ما و بویژه تولید ثروت همراه با عدالت و اخلاق و ایجاد اشتغال براي جوانان و جلوگیري کننده از بوجود آمدن بحران هاي بزرگ اجتماعی براي جامعه ما است.

ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی و برخی از چهره های سیاسی، علمی - فرهنگی و رسانه ای گیلان از شما میخواهد که از ظرفیت های این چهره دلسوز علمی، فرهنگی و دانشگاهی به بهترین نحو استفاده کنید.

 

باتشکر

ستاد فعالان اقتصادی دکتر روحانی در گیلان

9 فروردین 97

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
با سلام. جناب آقای تاجیک در سوابق درخشانشون فقط پُست و مقام های مختلف دارند که به واسطه ی نزدیکی شدیدشون به جناحهای سیاسیه. لطفا یکی از جاهایی که ایشون باعث پیشرفت و رشدش شدند رو نام ببرید!(با رسم شکل)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار