همزمان با اجرای حکم پرونده شکایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفت؛
بایرامی، دبیر جبهه مردمی مطالبه تبریز از فعالان اجتماعی دعوت کرد در تامین جریمه خبرنگار عدالت خواه در پرونده شکایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۸۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 26 March 2018

بایرامی، دبیر جبهه مردمی مطالبه تبریز از فعالان اجتماعی دعوت کرد در تامین جریمه خبرنگار عدالت خواه در پرونده شکایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز مشارکت کنند.

علی بایرامی، دبیر عماریون آذربایجان در گفتگو با ائل گفت: با خبر شدیم؛ پرونده شکایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از حمید شیرازی، خبرنگار عدالت‌خواه تبریزی، به دلیل انتشار فیش حقوقی این مدیر، منجر به صدور حکم علیه این فعال رسانه ای در مرحله تجدیدنظر بعد از تبرئه در دادگاه بدوی شده و همزمان با ایام نوروز بر علیه وی اجراییه صادر شده است.

دبیر جبهه مردمی مطالبه تبریز افزود: از ابتدای این ماجرا در جریان امر بودیم و مطالبه گری را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانسته و اصحاب رسانه را موظف به نقش آفرینی در این جهت می دانیم. ما مطلع هستیم که این خبرنگار در این مدت تا چه حد #تحت_فشار اصحاب قدرت بود و مدتها پله های دادگاه را طی کرده. این مدیر دولتی علی رغم توصیه برخی بزرگان شهر برای پس گرفتن شکایت خود، پیگیر پرونده قضایی بوده و علی رغم فرمایشات روشن رهبر انقلاب علیه #حقوق_های_نجومی از رضایت خودداری کرده است.

بایرامی تصریح کرد: بنده از فعالان فرهنگی و اجتماعی و دلسوزان انقلاب اسلامی دعوت می کنم ضمن تمکین به رای صادره توسط دادگاه و احترام به دستگاه قضایی، جریمه تعیین شده را تأمین کنند و این خبرنگار عدالت‌خواه را تنها نگذارند. از سوی دیگر پیام روشنی برای مسئولان است تا یک بار برای همیشه بساط شکایت از اصحاب رسانه را جمع کرده و آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مبلغ جریمه تعیین شده 4 میلیون تومان می باشد که عموم همراهان می توانند با واریز وجه موردنظر خود به شماره کارت 0426-9895-1011-5892 به نام صدق روحی نزد بانک سپه در این امر مشارکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار