نمایندگان مجلس تا چه اندازه وابسته به شبکه‎های اجتماعی هستند؟ +نظر نماینده لنگرود
تابناک گیلان / به سراغ تعدادی از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی رفتیم تا از میزان استفاده و وابستگی این افراد به تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی باخبر شویم.
کد خبر: ۵۸۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 24 March 2018
تابناک گیلان / به سراغ تعدادی از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی رفتیم تا از میزان استفاده و وابستگی این افراد به تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی باخبر شویم.
نمایندگان مجلس تا چه اندازه وابسته به شبکه‎های اجتماعی هستند؟
 
سرعت بالای پیشرفت علم و فناوری در دهه‌های اخیر باعث شده تا زندگی مردم کره زمین تحت تاثیر این تحولات عظیم قرار گیرد. در این بین، تلفن همراه به عنوان مهمترین ابزار ارتباطی در جهان امروز مطرح است و به تبع آن شبکه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر از جایگاه بالایی در زندگی افراد برخوردار شدند. در همین رابطه به سراغ تعدادی از نمایندگان مجلس دهم شورای اسلامی رفتیم تا از میزان استفاده و وابستگی این افراد به تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی باخبر شویم.

علی ابراهیمی، نماینده شازند:
1- تلفن همراه یک امکان ارتباطی امروزی و ابزار مهم کاری است. اگر یک روز تلفن همراه در دسترس بنده نباشد برخی از اموراتی را که در حال پیگیری آن هستم مختل می‌شود. من چون بسیاری از کارهای حوزه انتخابیه خودم و کارهایی که در تهران با آن‌ها درگیر هستم را از طریق تلفن همراه پیگیری می‌کنم ترجیح می‌دهم همیشه تلفن همراه را با خود داشته باشم.

2- شبکه‌های اجتماعی باعث شده تا افراد به سرعت به تبادل اطلاعات بپردازند. لازمه پیشبرد اهداف و برنامه‌ریزی، داشتن اطلاعات است. من به شخصه حضور در شبکه‌های اجتماعی را لازم می‌دانم.

نظر افضلی، نماینده نهبندان و سربیشه:
1- وابستگی من به تلفن همراه بسیار بالاست و همیشه باید این وسیله را همراه خودم داشته باشم و حتی اگر در جایی تلفن همراه خود را فراموش کنم حتماً برمی‌گردم تا آن را بردارم. اکنون که نماینده هستم این وابستگی به مراتب بیش از گذشته شده است.

2- من به اندازه خودم در شبکه‌های اجتماعی حضور دارم زیرا داشتن اطلاعات مخصوصاً برای ما نمایندگان یک اصل است. به طور متوسط در شبانه روز یک ساعت برای شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذارم که در برخی مواقع، مدت زمانی را که صرف آن می‌کنم بیش از این هم می‌شود.

فریده اولادقباد، نماینده تهران:
1- با توجه به شرایط شغلی که دارم و بسیاری از مردم که برای پیگیری کارهای خود با من تماس می‌گیرند و یا حتی برخی مدیران سازمان‌ها که برای ارتباط و هماهنگی با شماره همراه نمایندگان تماس حاصل می‌کنند و یا خبرنگاران که برای گرفتن جواب سوالات خود به ما زنگ می‌زنند نیاز است که حتماً تلفن همراه خود را در دسترس داشته باشم.

2- من به اندازه کافی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنم زیرا اکنون نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستم و باید از اطلاعات روز باخبر باشم. از این‌رو در طول شبانه روز اخبار شبکه‌های اجتماعی را رصد می‌کنم و اگر روزها درگیر باشم و نتوانم موضوعات مختلف این شبکه‌ها را دنبال کنم حتماً شب، برای این کار وقت می‌گذارم. البته برخی به این شبکه‌ها بسیار وابسته هستند و گاهی وقت زیادی را در این محیط‌ها هدر می‌دهند ولی من سعی می‌کنم فقط در حد نیاز شغلی و کاری خودم از این شبکه‌ها استفاده کنم.

سلمان خدادای، نماینده ملکان:
1- من در هفته حداقل دو روز(روزهای پنج شنبه و جمعه) را تا حدودی بدون تلفن همراه سپری می‌کنم. وابستگی من به تلفن همراه بالا نیست و این موضوع را نزدیکان من هم می‌دانند.

2- من اصلاً در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارم، حتی در تلگرام هم نیستم. دفتر بنده یک آیدی در تلگرام دارد و اگر موضوعی باشد به من منتقل می‌کند.

علیرضا رحیمی، نماینده تهران:
1- همیشه سعی می‌کنم در رابطه با استفاده از تلفن همراه، خودم را مدیریت کنم که خیلی درگیر نشوم. به طور مثال اگر روزی تلفن همراهم را جایی جا بگذارم به لحاظ آرامش و دوری از استرس وضع بهتری را سپری می‌کنم ولی مطمئناً به لحاظ ارتباطی اختلالی در کارم ایجاد می‌شود. بطور کلی در روزی که کار مهمی نداشته باشم خیلی به تلفن همراه وابسته نیستم.

2- تا کنون خیلی سعی کردم به شبکه‌های اجتماعی وابسته نشوم ولی همه می‌دانیم که این فضا در حال حاضر به یک ضرورت تبدیل شده است و بسیاری از افراد به لحاظ اجتماعی و فردی به حضور در این شبکه‌ها احتیاج دارند. اگر مدتی این شبکه‌ها با اختلال روبرو شوند حتماً خلاء آن در کار ما هم احساس می‌شود.

ابوالفضل سروش، نماینده تهران:
1- وابستگی من به تلفن همراه خیلی زیاد نیست و حتی اگر دو، سه روز هم از این ابزار ارتباطی دور باشم با مشکل روبرو نمی‌شوم زیرا حجم کارهای روزانه من به قدری بالاست که خیلی وقت برای کارهای متفرقه ندارم.

2- من در شبکه‌های اجتماعی بیشتر از تلگرام استفاده می‌کنم اما وابستگی زیادی به تلگرام ندارم و حتی اگر روزی نباشد خیلی خللی در کارم رخ نمی‌دهد زیرا من اخبار کشور و جهان را از طریق سایت‌های معتبر رصد می‌کنم. بطور کلی در طول شبانه روز نیم ساعت وقت برای شبکه‌های اجتماعی می‌گذارم.

مهدی شیخ، نماینده تهران:
1- از زمانی که نماینده مجلس شدم وابستگی‌ام به تلفن همراه چندبرابر شده است. به هر حال ما نماینده مردم هستیم و باید پاسخگوی این عزیزان باشیم از این‌رو خیلی اهمیت دارد که تلفن همراهم در دسترس باشد. از طرفی هم اگر یک روز به هر دلیلی تلفن همراه نداشته باشم این اتفاق را توفیق اجباری می‌دانم.

2- تقریباً بصورت مرتب شبکه‌های اجتماعی را دنبال می‌کنم. خیلی از افراد از این طریق مطالب خودشان را به اطلاع ما می‌رسانند. معمولاً روزی یک ساعت را برای رصد موضوعات مختلف در شبکه‌های اجتماعی وقت می‌گذارم.

حیدرعلی عابدی، نماینده اصفهان:
1- میزان وابستگی من به تلفن همراه شدید است و اگر جایی آن را جا بگذارم از همان جا برمی‌گردم تا تلفن همراه در دسترسم باشد. امروز تلفن همراه فقط یک ابزار ارتباطی نیست بلکه به نوعی تقویم روزانه ماست. امروز من 60 درصد کارهای دفترم را با تلفن همراهم انجام می‌دهم.

2- شبکه‌های اجتماعی در زندگی من نقش پررنگی دارد زیرا خیلی از کارهای اداری خودم را از این طریق انجام می‌دهم. بطور مثال به دفعات لازم شده که از اسنادی عکس بگیرم و از طریق تلگرام برای پیگیری‌های بعدی به تلگرام مسئول دفترم بفرستم. از طرف دیگر برخی اخبار و رویدادهای مختلف را از همین طریف دنبال می‌کنم.

محمد فیضی‌زنگیر، نماینده اردبیل:
1- امروز هر فردی برای پیگیری امورات خودش به تلفن همراه احتیاج دارد و من هم همیشه سعی کردم که این ابزار ارتباطی را همراه خود داشته باشم.

2- امروز شبکه‌های اجتماعی جزئی از زندگی افراد شده و من هم وقتی از جلسات کاری فارغ می‌شوم این شبکه‌ها را مرور می‌کنم و اگر لازم باشد به فردی یا افرادی جواب می‌دهم.

محمد قمی، نماینده پاکدشت و شریف آباد:
1- تلفن همراه یکی از ضرورت‌های زندگی افراد است. معمولاً ارباب رجوع‌های ما از طریق همین تلفن همراه با ما ارتباط می‌گیرند و صدای خودشان را به ما می‌‎رسانند.

2- من اصلاً به شبکه‌های اجتماعی وابستگی ندارم و آن را دنبال نمی‌کنم.

مجید کیانپور، نماینده دورود و ازنا:
1- وابستگی من به تلفن همراه بسیار بالاست و خیلی به این ابزار احتیاج دارم و اگر روزی آن را فراموش کنم که با خود ببرم حتماً برمی‌گردم و آن را برمی‌دارم.

2- من خیلی به شبکه‌های اجتماعی وابسته نیستم و روزی 10 دقیقه مطالب مرتبط با خودم را در این فضا دنبال می‌کنم.
 
 
 
لاهوتی: اگر لحظه‌ای تلفن همراه من در کنارم نباشد و زنگ نخورد فکر می‌کنم یک چیزی کم دارم / اگر روزی راه بیافتم و تلفن همراه خودم را فراموش کنم حتی اگر خیلی هم از مبدا دور شده باشم باز هم برمی‌گردم و تلفن همراه خودم را برمی‌دارم


مهرداد بائوج لاهوتی، نماینده لنگرود:

1- وابستگی من به تلفن همراه بسیار بالاست و اگر لحظه‌ای تلفن همراه من در کنارم نباشد و زنگ نخورد فکر می‌کنم یک چیزی کم دارم. اگر روزی راه بیافتم و تلفن همراه خودم را فراموش کنم حتی اگر خیلی هم از مبدا دور شده باشم باز هم برمی‌گردم و تلفن همراه خودم را برمی‌دارم. تلفن همراه جزئی از زندگی ما شده هرچند معتقدم اگر فردی بیش از حد به آن وابسته شده باشد باید تعلق خاطر خود را کاهش دهد و بیشتر از جنبه‌های مثبت و ضروری آن استفاده کند.

2- من معمولاً هر نیم ساعت یک بار شبکه‌های اجتماعی و مطالبی که با من مرتبط است را پیگیری می‌کنم.

علیم یارمحمدی، نماینده زاهدان:
1- بسیاری از کارهایم وابسته به تلفن همراهم است و همیشه باید در دسترسم باشد.

2- من چه اوقات فراغت و چه بسیاری از مسائل کاری‌ام را با شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم نبود شبکه‌های اجتماعی نه تنها در کار ما بلکه در کار بشریت خلل ایجاد می‌کند.

عزت‌ا... یوسفیان ملا، نماینده آمل و لاریجان:
1- کار و زندگی ما به تلفن همراهمان برمی‌گردد و باید به مردم جوابگو باشیم، از این‌رو وابستگی من به تلفن همراه بسیار بالاست.

2- من در هم در حد نیاز خودم از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنم و اگر روزی بگویند این فضاها در دسترس نیست حتماً در کارهایم خللی ایجاد می‌شود.
برچسب ها: مهرداد لاهوتی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
واقعا به ایشان می گویند یک نماینده آپ تو دیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار