کد خبر: ۵۸۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲ 20 March 2018

تابناک / بیست و چهارم اسفند ۹۶ و در آستانه نوروز لیستی با عنوان پرداخت شهرداری رشت به رسانه ها در سال ۱۳۹۶ در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

 

 

سیدرحمان موسوی،مدیر مسئول خبرگزاری تابناک در گیلان طی گفت و گویی اظهار کرد: رفته رفته فرهنگ سياسي اجتماعی ما معرف اين نكته شده است كه دايره اعتماد ميان افراد و به تبع آن، نهادها و سازمان ها بسيار اندك و محدود است و دیگر استقلال فردی اعتباری ندارد و وجدان جمعی ما دچار اشکالاتی شده است.

موسوی گفت: اگر فرهنگ و ویژگیهای نامساعد فرهنگی را ثابت فرض کنیم باید آرزوی رسیدن به یک جامعه دمکراتیک را دور از ذهن تلقی کرد یا حداکثر در تاریخی دور و دراز بجوییم و از طرف دیگر این دیدگاه باعث می شود یک نسل را با بحران هویت و تخریب پیشینه مواجه کنیم. 

موسوی تصریح کرد: در ماه های اخیر و به بهانه های مختلف برخی در شورای شهر رشت اشاره هایی به دوران ثابت قدم و پرداختی های آن دوره به رسانه ها داشتند و این موضوع رفته رفته ختم به انتشار لیست پرداختی شهرداری رشت به رسانه ها با هدف تخریب فاطمه قدیمی شد که در مورد تابناک و چند رسانه دیگر اطمینان دارم که دروغ محض است!

این فعال رسانه ای ادامه داد: مسیری که عضو شورای شهر انتخاب کرده و به دنبال حذف مدیریت فعلی روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت است، راه به جایی نمی برد.

وی افزود: برخی خودشان را اصلاح طلب می دانند اما نشان دادند که الگوی رفتاری آنها احمدی نژاد است و نیت واقعی خود را پشت شلوغ کاری ها، انتشار لیست پرداختی و اختلاف بین رسانه ها پنهان کرده اند و در انتهای این مسیر، ارادت جای مهارت را خواهد گرفت.

 

انتشار لیست پرداختی شهرداری رشت به رسانه ها با هدف تخریب فاطمه قدیمی انجام شد و در مورد تابناک و چند رسانه دیگر اطمینان دارم که دروغ محض است! / به عملکرد روابط عمومی نقد جدی داریم و با شهردار هم درمیان گذاشتیم اما هجمه های اخیر به قدیمی منصفانه نبود / برخی نیت واقعی خود را پشت شلوغ کاری ها، انتشار لیست پرداختی و اختلاف بین رسانه ها پنهان کرده اند و در انتهای این مسیر، ارادت جای مهارت را خواهد گرفت / شهرداری و شورای شهر رشت مدت ها است که در حاشیه امنيت درجا زده است

 

مدیرمسئول خبرگزاری تابناک در گیلان خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات و معضلات جدی که شهرداری رشت با آن مواجه شده است، فرديت زدايي و ورود عقلانيت به حوزه مدیریت شهری و فرهنگ مدیریتی آن است و اين تحول متاسفانه در این مجموعه تحقق پيدا نكرده است.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر رشت نیز مدت ها است که در حاشیه امنيت درجا زده است و تا هنگامي كه حاشیه امنيت بين دو فرد و دو گروه حل نشده باشد آن دو مجموعه نمي توانند كارهاي مثبت جمعي انجام دهند و در جوي از نگراني، ناامني و پيش بيني ناپذيري، عدم اعتماد و روحيه توافق به سر خواهند برد.

موسوی در پایان اظهار کرد: ما نیز مانند بسیاری از دوستان رسانه ای و فرهنگی به عملکرد روابط عمومی شهرداری نقد جدی داریم و با شهردار محترم درمیان گذاشته ایم؛ اما هجمه های اخیر به قدیمی منصفانه نبود و ایشان طی سال های اخیر حرکات خوبی را در شهرداری، خصوصا در حوزه بین الملل شروع کرده اند و باید همه موارد را با هم در نظر گرفت و خصومت های شخصی نباید مانع از گفتن حقایق شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار