کد خبر: ۵۸۱۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۰ 20 March 2018

تابناک / مراسم معارفه سمانه حسینی نوید اولین بانوی بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان امروز در فرمانداری لاهیجان برگزار شد.

در مراسمی که در آخرین روز کاری سال ۹۶ در فرمانداری لاهیجان برگزار شد، با تقدیر از زحمات سلامت وارسته، بخشدار مرکزی پیشین شهرستان لاهیجان، سمانه حسینی نوید به‌عنوان بخشدار جدید معرفی شد و رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

امیر جانبازی فرماندار شهرستان لاهیجان در این مراسم اظهار داشت: با تأکید دولت محترم مبنی بر به‌کارگیری از ظرفیت و توان جوانان و بانوان در حوزه‌های مدیریتی، طی حکمی از سوی استاندار گیلان سرکار خانم سمانه حسینی نوید به‌عنوان بخشدار مرکزی لاهیجان انتصاب گردید که انشالله از امروز تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم بکار می‌گیرند.

وی با اشاره به اتفاقات مهم سال ۹۶ خاطرنشان کرد: انتخاب مجدد دکتر روحانی بله دیگری به رویکرد و عملکرد دولت تدبیر و امید بوده است و سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید_اشتغال» توسط مقام معظم رهبری نام‌گذاری شد که همگان در طول سال شاهد همت دولت محترم برای تحقق شعار سال بوده‌اند.

جانبازی همچنین از زحمات مجموعه فرمانداری و بخشداری‌های تابعه در طول سال ۹۶ قدردانی و آرزوی سلامت و تندرستی به‌پاس فعالیت‌های آنان کرد.

تحریریه پایگاه خبری تحلیلی با مردم ضمن تقدیر از تلاش های مهندس وارسته بخشدار سابق بخش مرکزی لاهیجان، انتصاب بجا و شایسته سمانه حسینی نوید را به عنوان اولین بانوی بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان صمیمانه تبریک گفته و توفیق روز افزون ایشان را از خداوند متعال خواستار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار