به گزارش تابناک قم، ابراهیم خسروی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری قم، با اشاره به آمادگی کامل نیروهای سامانه 137 برای اطلاعرسانی به زائرین و مسافرین در ایام نوروز اظهار کرد: بانک اطلاعات 137 با مشارکت ارگانهای خدماترسانی در استان کامل شده و از تمام سازمانهای خدماتی و زیرمجموعههای شهرداری اطلاعات را دریافت کردهایم.
وی با تاکید بر اینکه مجموعه 137 حجم بالای تماس های مردمی برای اطلاعرسانی خدمات، امکانات و فضاهای شهری را پاسخگو است افزود: از برخی از سازمانهای شهرداری نیروی کمکی به 137 ارسال شده و برنامهریزی برای استقرار صورت گرفته است.
سرپرست سامانه 137 شهرداری قم با تاکید بر ظرفیت های نرمافزاری ایجاد شده در این سامانه تصریح کرد: نرمافزار ما در یک لحظه بیش از 8 تماس را نمیتواند پاسخگو باشد و به همین خاطر بیش از این ظرفیت باید پشت خط باشند.
وی سامانه 137 را یکی از مهمترین ظرفیتهای اطلاعرسانی شهرداری و استان عنوان کرد و گفت: در همین راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که نیاز تمام شهروندان و مسافرین در ایام نوروز پاسخگویی شود.