کد خبر: ۵۷۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱ 15 March 2018

تابناک / استاندار گیلان فردا پنج شنبه(۲۴ اسفند ) به شهرستان لنگرود سفر و پس از بازدید از چند پروژه شهرستانی در جلسه بررسی پروژه های عمرانی این شهرستان شرکت خواهد کرد.

مصطفی سالاری، استاندار گیلان فردا پنج شنبه(24 اسفند ) به شهرستان لنگرود سفر می کند و ابتدا با اعضای ستاد بزرگداشت سردار همیشه قهرمان گیلان شهید املاکی در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود و سپس با خانواده شهید املاکی دیدار می کند.

 

بازدید از بازارچه محلی دهیاری ملاط واقع در ورودی روستای آبچالکی، و پروژه اجرای سورتمه و تله کابین در روستای آبچالکی از دیگر برنامه های استاندار گیلان است و جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان لنگرود هم عصر فردا در فرمانداری برگزار می شود.

 

شرکت ستاره درفک (پروژه احداث تله کابین و راه اندازی سورتمه)، شهرداری لنگرود (پروژه مجموعه استخر پارک فجر)، هلدینگ تامین اجتماعی کشور (پروژه احداث دهکده تفریحی و تندرستی چاف)، نماینده شرکت آتیه (بانک شهر تهران)(پروژه احداث فرودگاه کوچک در شهرچاف و چمخاله )، سرمایه گذار کشتی تفریحی در ساحل چمخاله(راه اندازی سفرهای تفریحی و دریایی) و سرمایه گذار احداث رستوران سنتی در استخر لیلاکوه نیز در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان به ارائه گزارش خواهند پرداخت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار