امروز؛
همواره رسانه ها یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها بوده است و این در حالیست که این اثر بخشی عمق و توسعه دارد تا جاییکه برخی می گویند قدرت رسانه ای هر کشور با توان هسته ای هر کشور برابری می کند به شکلی که یک شاخص قدرت در نظام جمهوری اسلامی ظرفیت عظیم رسانه ای است.
کد خبر: ۵۷۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 13 March 2018

تابناک / باید به قلم و اندیشه اصحاب رسانه احترام گذاشت.

همواره رسانه ها یک بخش جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها بوده است و این در حالیست که این اثر بخشی عمق و توسعه دارد تا جاییکه برخی می گویند قدرت رسانه ای هر کشور با توان هسته ای هر کشور برابری می کند به شکلی  که یک شاخص قدرت در نظام جمهوری اسلامی ظرفیت عظیم رسانه ای است.

بی توجهی از ظرفیت رسانه ای خسارات فراوانی در هر بعدی خواهد داشت و باید قدر شناس فرهیختگان، اندیشه ورزان و اهل قلم در این عرصه بود به گونه ای که باید از اصحاب رسانه حمایت کرد و به اندیشه و قلم آنها احترام گذاشت.

به نیکی همه گان می دانند که رسانه های گیلان از درک بالایی برخوردار هستند که تحمل، درایت و فهم رسانه های استان در راستای اهداف کیلان و منافع استان موثر بوده است.

 

اما هر از گاهی خبرهای خوشی به گوش نمی رسد!

 

عصر روز دوشنبه سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با دو ساعت تاخیر برگزار شد و این امر سبب شد تا جمعی از خبرنگاران در اعتراض به این وضعیت جلسه را ترک نمایند.

 

واکنش عجیب رییس شورای شهر رشت به معطلی دو ساعته خبرنگاران! / به علت ناهماهنگی که ایجاد شد، ساعت شروع آن به اصحاب رسانه انتقال پیدا نکرد!

 

در این راستا امیر حسین علوی رئیس شورای شهر رشت در ابتدای جلسه ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه اذعان داشت: امروز جلسه ساعت ۵ عصر بود که متاسفانه به علت ناهماهنگی که ایجاد شد، ساعت شروع آن به اصحاب رسانه انتقال پیدا نکرد که از این بابت عذرخواهی می کنم که به رسانه های محترم اطلاع رسانی دقیق صورت نگرفت.

 

اینکه پس از دو ساعت معطلی اصحاب رسانه، علوی علت را ناهماهنگی عنوان کرد هم جالب توجه بوده است!

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار