کد خبر: ۵۷۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 12 March 2018

تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه مخالف اسکان میهمانان غیر اداری در میهمان سراهای دولتی است گفت: باید مسئولان در میهمان سراهای دولتی آداب را در برخورد با مسئولان بلندپایه رعایت کنند.

مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان در سالن غدیر استانداری گیلان با تشکر از دستگاه‌های فعال در این ستاد اظهار کرد: نحوه مواجه‌شدن ما با گردشگران بیشتر از ارائه خدمات عمرانی و فیزیکی مطلوب حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه گردشگران انتظار دارند رفتار دستگاه‌ها با آن‌ها متفاوت باشد افزود: بیش از تجهیز امکانات عمرانی و خدماتی رفتار صحیح و متقابل با گردشگران مدنظر همه باشد.

استاندار گیلان با اشاره به مدیریت پسماند در ایام نوروز گفت: باید با آموزش، فرهنگ‌سازی و تجهیزات حداقلی تلاش کنیم تا سطح شهر کمتر شاهد زباله باشند.

سالاری با تأکید بر اینکه باید ایست بازرسی‌های موقت در ورودی شهرها برداشته شود افزود: در روزهای پرترافیکی همچون عید باید موانع و ایستگاه‌هایی که ترافیک‌های کیلومتری ایجاد می‌کند برداشته شود.

وی با تأکید بر تغذیه مداوم دستگاه‌های خودپرداز گفت: بانک‌ها باید در جایگاه‌های خودپرداز با ارائه خدمات عاجلان کارت‌های گرو گرفته و تغذیه پول را مؤکدا در دستور کار قرار دهند.

استاندار گیلان با بیان اینکه هرگونه تدوین آمار برای برنامه‌ریزی است گیلان گفت: مدیران از آمار سازی‌ها خودداری کنند و از مصاحبه‌های بیجا بپرهیزند.

سالاری با تأکید بر لزوم به‌کارگیری از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در همه بحران‌ها حضور دارند و لازم هست در ایام نوروز نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه مخالف اسکان میهمانان غیر اداری در میهمان سراهای دولتی است گفت: لازم هست مسئولان در میهمان سراهای دولتی آداب را در برخورد با مسئولان بلندپایه رعایت کنند.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم آموزش مهمان‌داری و ارائه خدمات به گردشگران تأکید کرد و گفت: لازم هست همه دستگاه‌ها و ادارات نحوه خوب کار کردن را بیاموزند و ما این مقوله را بعد از سال جدید در دستور کار قرار خواهیم داد.

سالاری با اشاره به آمار سوانح جاده‌ای گفت: اگر خوب کارکنیم حداقل کاهش آمار 20 درصدی را می‌توانیم به آن دست‌یافت و نباید فقط تعریض خیابان‌ها را عامل کاهش آمار تصادفات جاده‌ای نام برد.

وی افزود: با نصب دوربین و تجهیزات مدرن می‌توان حداقل 50 درصد آمار تصادفات جاده‌ای را کاهش داد و نتیجه آن حداقل نجات جان 250 نفر در استان خواهد بود.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم فعال‌سازی اکیپ‌های نظارتی و نظرسنجی از مسافران گفت: باید در همه شهرستان‌ها نظارت بر اصناف و بازار صورت بگیرد و نظام ارزشیابی از مسافران برای بازبینی بازخوردها خدمات گرفته شود.

سالاری با اشاره به مصوبه شهر شب گفت: در شهر رشت میدان‌ شهرداری، سبزه‌میدان و خیابان‌های منتهی به آن با مدیریت فرماندار به‌عنوان شهر شب فعال هستند و در شهرستان‌های استان با مدیریت فرمانداران می‌تواند در دستور کار باهدف توسعه اشتغال فعال شود.

وی با تأکید بر فعالیت گشت‌های دریایی گفت: برخی از سرمایه‌گذارها آماده‌اند در دریا خدمات‌رسانی کنند و با توجه به گستردگی دریا یقیناً شاهد تحول اساسی در این منظر خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار