کد خبر: ۵۷۶۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 10 March 2018

تابناک / معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور با بیان اینکه اگر نمی‌توانم در دولت حامی صداوسیما باشم شرمنده‌ام گفت: اولویت‌ها در پرداخت اعتبارات برای ما مهم هست و اکنون با توجه به اهمیت دانشگاه‌ها قول تخصیص صددرصدی اعتبارات را داده‌ایم.

محمدباقر نوبخت عصر امروز در آیین رونمایی از برنامه‌های تولیدی انقلاب اسلامی و افتتاح پروژه‌های فنی صداوسیمای مرکز گیلان در رشت اظهار کرد: افتتاح ۲۰۷ پروژه و دو سریال فاخر در صداوسیمای گیلان آن‌چنان بااهمیت است که می‌تواند یک مراسم افتتاحیه جدا داشته باشد.

وی با ارزشمند خواندن آزادراه رشت قزوین افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر راه‌آهن رشت قزوین افتتاح شود تا توسعه‌یافتگی حمل‌ونقلی گیلان را تکمیل کند.

سخنگوی دولت بابیان اینکه پس از قانون اساسی، سند چشم‌انداز توسعه در کشور خودنمایی می‌کند گفت: هرکدام از رخدادهای موفقیت‌آمیز و توسعه محور کشور برای جمهوری اسلامی ایران حائز اهمیت است.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با بیان اینکه همه پروژه‌های کشور زیرساخت فرهنگی دارند افزود: فرهنگ زمینه‌ساز توسعه و ریل سرعت بخشی در جامعه توسعه‌یافته است.

نوبخت با بیان اینکه هر پروژه‌ای که بتواند فرهنگ غنی ما را تسهیل و تسریع کند موردحمایت قرار خواهد می‌گیرد گفت: هر پروژه‌ای که در مسیر توسعه باشد و در اعتلای فرهنگ قرار بگیرد به‌عنوان مسئول راهبری و رصد طرح‌ها در کشور حامی آن خواهم بود.

وی با بیان اینکه اگر نمی‌توانم در دولت حامی صداوسیما باشم شرمنده‌ام گفت: اولویت‌ها در پرداخت اعتبارات برای ما مهم هست و اکنون با توجه به اهمیت دانشگاه‌ها قول تخصیص صددرصدی اعتبارات را داده‌ایم.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه با تأکید بر اینکه دولت همه فعالیت‌های فرهنگی ازجمله تولیدات فاخر صداوسیما را پشتیبانی می‌کند گفت: صداوسیما در شرایط فعلی که هجمه‌های فرهنگی زیاد هستند باید راهی را در پیش بگیرد که اسلامیت و فرهنگ غنی ایرانی را در جامعه ترویج کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار