تابناک / با حکم مدیر عامل بانک شهر کشور؛ شهردار رشت رییس هیئت عامل بانک شهر در گیلان شد شهردار رشت با حکم مدیر کل بانک شهر کشور، رییس هیئت عامل این بانک در گیلان شد.
کد خبر: ۵۷۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱ 09 March 2018

تابناک / با حکم مدیر عامل بانک شهر کشور؛ شهردار رشت رییس هیئت عامل بانک شهر در گیلان شد شهردار رشت با حکم مدیر کل بانک شهر کشور، رییس هیئت عامل این بانک در گیلان شد.

مدیر عامل بانک شهر در کشور ، طی نشستی کوتاه و ابلاغ حکمی ، شهردار کلانشهر رشت را به عنوان‌ رییس هیئت عامل این بانک در گیلان منصوب کرد.

دکتر حسین محمد پور زرندی ، تجربیات فراوان شهردار رشت و پتانسیل های موجود در این شهر را از دلایل انتخاب وی برشمرد و اظهار کرد : تحقق اهداف بانک از شهردار در پست جدید انتظار می رود .

وی شناسایی پتانسیل اقتصادی منطقه و برنامه ریزی در جهت جذب منابع با هماهنگی مسئولان ، ارائه طرح ها و پیشنهادات جهت دستیابی به مزیت های رقابتی متناسب با شرایط استان ، ارائه رهنمودهای مدیریتی و سازنده به منظور تقویت و اثر بخشی شعب بانک در استان را از جمله اهداف خواسته شده از مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعلام کرد و خاطر نشان کرد : رعایت کامل قانون عملیات بانکداری بدون ربا و آیین نامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی جی . ای . او بانک شهر ، ارتقای موقعیت شعب این بانک در سایه اعمال ابتکار ، خلاقیت و نو آوری و انجام اقدامات لازم به منظور ایجاد درآمد و خدمت رسانی بهتر شعب بانک شهر با رعایت کامل مقررات و حفظ منافع سازمانی از دیگر موارد همکاری شهردار رشت با بانک شهر است .

مدیر عامل بانک شهر کشور همچنین تصریح کرد : پیگیری انتقال حساب های شهرداری ها و سازمان های تابعه و سایر مشاغل به بانک شهر از دیگر اهداف ابلاغ حکم به شهردار رشت است .

حسین محمد پور زرندی همچنین گفت : بانک شهر ۵ تا ۶ درصد پایین تر از قیمت کارپردازی و به نرخ روز بورس ، برای تولید آسفالت به شهرداری رشت قیر ارائه می کند .

به گفته این مسئول ، هزینه انبارداری و هزینه های جانبی ، آزاد کردن حواله به میزان مصرف ، خرید به قیمت بورس و پرداخت مبلغ قیر خریداری شده در بازه تنفس ۶ ماهه از مزایای خرید این‌محصول از بانک شهر است .

پورزرندی با بیان اینکه بسیاری از پرسنل شهرداری در استان هایی همچون تهران از محل خرید سهام ، از طریق کسر از حقوق ، به اندازه نیم درصد از محل سهام ، از سهامداران بانک شهر هستند افزود : بهتر است این مهم در میان کارمندان زحمتکش شهرداری رشت نیز اتفاق بیفتد .

پور زرندی ادامه داد : بانک شهر آمادگی دارد سیستم درگاه دریافت و پرداخت پرسنلی که با این بانک همکاری کنند را الکترونیکی کرده و بلیط الکترونیکی حمل و نقل نیز در اختیار آنان قرار دهد .

وی گفت : داشبورد مدیریتی نیز برای این افراد تعریف می شود تا از این طریق و به صورت آنلاین بتوانند از میزان درآمد های خود در مواردی همچون نوسازی و عوارض سلوک آگاهی یابند .

مدیر عامل بانک شهر کشور افزود : شهر الکترونیک اتفاق نمی افتد مگر با واسطه گری یک بانک تخصصی .

شهردار رشت نیز در این‌نشست پیشنهاد کرد : گیشه هایی از بانک شهر در هر ۵ منطقه این شهر اختصاص داده شود .

در پایان این ‌نشست توسط مدیر عامل بانک شهر کشور ، حکم ریاست هیئت عامل بانک شهر استان به مسعود نصرتی اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار