امروز صورت گرفت
در پی حرکت هنجارشکنانه‌ای در مراسمی در برج میلاد تهران، شماری از طلاب جامعه الزهرا(س) اعتراض و انزجار خود از اینگونه رفتارهای ناهنجارشکنان را اعلام کردند.
کد خبر: ۵۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱ 08 March 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در جمع طلاب معترض به حرکت هنجارشکنانه‌ای که در روزهای اخیر در مراسمی در تهران صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به ایمان و تعهد ریشه‌داری که در ملت ما وجود دارد مطمئن هستم مردم از انقلاب و ارزش‌های دینی و انقلابی به خوبی محافظت می‌کنند و در این مسیر به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آیند و در ادامه مسیر شهدا بر پیمان‌های خود استوار و ثابت قدم هستند.

وی افزود: رفتارهای هنجارشکنانه‌ای که در برخی جاها رخ داده یا ممکن است رخ دهد تاثیری در آن اراده پولادین ملت نخواهد داشت، ولی ما به همه کسانی که نسبت به ارزش‌های دینی کم‌توجهی می‌کنند یادآور می‌شویم که ملتی که برای برپایی این ارزش‌ها انقلاب کرده و صدها هزار شهید داده است با این رفتارها دست از ارزش‌ها، عقاید و تعهدات خود برنمی‌دارد و چنین حرکت‌هایی را هم در جامعه اسلامی برنمی‌تابد.

مدیر جامعه الزهرا(س) اظهار امیدواری کرد تا مسؤولان مربوطه در جبران این اشتباه، تلاش‌های لازم را انجام دهند و به مردم شهیدپرور این اطمینان داده شود که همه یکدل و یک‌صدا در پی اجرای فرامین قرآن و اسلام عزیز هستیم.

وی بیان کرد: البته آنچه اسلام از ما می‌خواهد اجرای همه‌جانبه فرامین الهی است، نه اجرای عدالت باید ما را از تحفظ بر حجاب و عفاف غافل کند و نه تحفظ بر حجاب و عفاف باید ما را نسبت به تحقق عدالت دچار فراموشی کند. اسلام را باید همه جانبه دید و تحقق همه جوانب آن هم مورد نظر و مطالبه مردم است.

در پی حرکت هنجارشکنانه‌ای در مراسمی در برج میلاد تهران، شماری از طلاب جامعه الزهرا(س) با مراجعه به دفتر مدیریت این موسسه علمی، ضمن اعلام اعتراض و انزجار خود از اینگونه رفتارهای ناهنجار، از مدیر این مجموعه خواستار ارائه طریق در مورد چنین مسائلی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار