کد خبر: ۵۷۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 06 March 2018

تابناک / اوضاع و احوال سپيدرود با آنكه تصور مي‌شد علي كريمي با حضورش انقلابي در اين تيم به‌وجود بياورد چندان خوب نيست.

بازيكنان از كار كردن با او لذت مي‌برند و هواداران خوشحالند كه جادوگر گيلكي در زادگاهش حضور دارد و اعتباري دوچندان به سپيدرود داده و با جان و دل براي تيم استانش زحمت مي‌كشد اما در اين ميان مشكلات مالي با آمدن تن‌زاده درست نشده است. تصور مي‌شد اين مالك خصوصي كه در ساخت و ساز و راهسازي فعاليت دارد، بتواند مشكلات سپيدرود را حل كند.

تن‌زاده در برنامه 90 چنان با قدرت از علي كريمي و حمايت مالي‌اش صحبت كرد كه به‌نظر مي‌رسيد آرامش به رشت بازگشته است. ولي اين اتفاق رخ نداد و بي‌پولي دوباره تمركز جادوگر و شاگردانش را برهم زده است. به‌نظر مي‌رسد كريمي اين بار هم مثل ماجراي نفت پشت بازيكنانش دربيايد و حاضر نشود با اين مالك تازه‌وارد فوتبال ايران تعامل كند. پس از ديدار سپيدرود و پديده بازيكنان از علي كريمي درخواست يك جلسه خصوصي مي‌كنند و سرمربي سپيدرود با آغوش باز در اين جلسه شركت مي‌كند. آنها از مشكلات مالي مي‌گويند و علي كريمي خيلي شفاف و روشن به بازيكنانش مي‌گويد: «هر تصميمي كه شما بگيريد من اوكي هستم. اگر مي‌خواهيد با اين شرايط ادامه دهيد تا اوضاع درست شود، من با شما هستم و اگر نمي‌خواهيد با اين وضعيت كار را پيش ببريد، باز هم من با شما هستم. تصميم‌تان را بگيريد و به من اعلام كنيد.»
بعد از اين جلسه قرار مي‌شود كه پس از تمرين روز سه‌شنبه سپيدرود كه اولين تمرين بعد از تعطيلات هفته بيست و پنجم است، كريمي با تن‌زاده جلسه بگذارد و وضعيت را كه بيشتر شبيه يك هشدار جدي است، به مالك جديد اعلام كند. وضعيت بي‌پولي سپيدرودي‌ها صداي مردم را هم درآورده و جلسه عصر سه‌شنبه جادوگر با مالك سپيدرود، وضعيت اين تيم و سرمربي محبوبش را پيش از سال جديد مشخص خواهد كرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار