کد خبر: ۵۷۵۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 06 March 2018

مالک باشگاه سپیدرود با اعلام اینکه تا امروز به طور متوسط ۳۵ درصد پرداختی به بازیکنان داشته‌ام گفت: نمی‌گذارم کسانی عامدانه آرامش باشگاه سپیدرود را به هم بزنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سپیدرود آخرین مسابقه‌اش را در سال 96 در مشهد برابر پدیده واگذار کرد تا کارش در جدول رده بندی لیگ برتر به جاهای سخت برسد.

از آنجایی که روزهای بحرانی در فوتبال همیشه همراه می‌شود با حضور افراد فرصت طلب که می‌خواهند از این شرایط سوءاستفاده کنند و وضعیت را در همان حالت بحرانی نگه دارند، این اتفاقات موجب می‌شود که کار برای این گونه تیم‌ها برای خروج از وضعیت حساسشان سخت‌تر شود.

مثال عینی این ماجرا شرایط فعلی سپیدرود است که به محض قرار گرفتن این تیم در جمع فانوس به‌دستان، یک روزنامه سراسری با تیتر یک خود، خبر از تهدید پیامکی سرمربی سپیدرود به مالک این تیم می‌دهد که در صورت عدم پرداخت 20 درصد مبلغ قرارداد تا قبل از پایان سال در تمرینات حضور نخواهد یافت.

جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت ضمن رد این ماجرا اظهار داشت: به هیچ وجه چنین ماجرایی صحت ندارد و علی کریمی این سخنان را به‌شدت تکذیب کرده و کسی چنین حرف‌هایی بر زبان نیاورده است.

مالک باشگاه سپیدرود ضمن تاکید بر شکایت از این روزنامه گفت: ما باید چنین رفتارهای غیر اخلاقی را در جامعه ریشه یابی کرده و پس از شناخت عوامل و دلایل این افراد، آنها را به مردم معرفی کنیم و به همین دلیل شک نداشته باشید که از این نشریه به دادگاه شکایت کرده و نخواهیم گذاشت تا کسانی عامدانه آرامش سپیدرود را از بین ببرند.

تن‌زاده تصریح کرد: قرار نبود موارد مالی باشگاه را در رسانه‌ها عنوان کنیم و این مدل رفتار با چارچوب کاری و اخلاقی بنده متناسب نیست اما حالا که کار به این مرحله رسیده و تنها به جهت آسودگی خیال هواداران مجبورم چند اطلاعات آماری کلی از وضعیت مالی سپیدرود عنوان کنم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت افزود: طی دو ماهی که این باشگاه از طرف هیئت فوتبال استان گیلان به من واگذار و تحویل داده شده، به‌طور متوسط 35 درصد به بازیکنان صرفاً توسط اینجانب پرداخت نقدی صورت گرفته است و مدارک مستدل و مستند مالی این پرداختی‌ها در باشگاه موجود است.

تن‌زاده با اعلام اینکه این مبالغ غیر از پرداختی‌هایی است که از ابتدای فصل تا زمان حضور مدیریت جدید باشگاه به بازیکنان بوده است اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم کسی یا کسانی از روی عمد با انتشار اخبار کذب و جعلی، افکار هواداران و بازیکنان را مشوش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار