فاطمه شیرزاد:
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت از عزل و نصب‌های برخی از مدیران شهرداری رشت در روزهای پایانی سال به‌شدت انتقاد کرد. فاطمه شیرزاد اظهار کرد: اعتراضم را درباره عزل و نصب‌های روز گذشته برخی از مدیران شهرداری با شهردار رشت مطرح کردم.
کد خبر: ۵۷۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۱ 06 March 2018

تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت از عزل و نصب‌های برخی از مدیران شهرداری رشت در روزهای پایانی سال به‌شدت انتقاد کرد.

فاطمه شیرزاد اظهار کرد: اعتراضم را درباره عزل و نصب‌های روز گذشته برخی از مدیران شهرداری با شهردار رشت مطرح کردم.

 

نصرتی عناوین افرادی که وی را تحت‌فشار قرار داده‌اند مطرح کند / پاسخ شهردار رشت درباره عزل و نصب‌های روز گذشته برخی از مدیران شهرداری قانع‌کننده نبود / به‌طور رسمی به شهردار تذکر می‌دهم از تکرار چنین اقداماتی پرهیز کند

 

وی با اشاره به اینکه پاسخ شهردار رشت قانع‌کننده نبود تصریح کرد: نصرتی اعلام کرده که عزل و نصب‌های اخیر تعدادی از مدیران شهرداری رشت براثر اعمال فشار توسط برخی از اعضای شورا انجام‌شده است.

شیرزاد با بیان اینکه شهردار رشت سابقه ۲۷ ساله در بدنه شهرداری‌ها را دارد گفت: به‌عنوان یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت نسبت به عملکرد شهردار معترض بوده و باید عناوین افرادی که وی را تحت‌فشار قرار داده‌اند مطرح کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت افزود: اعضای شورا حق دخالت در عزل و نصب مدیران شهرداری رشت را ندارند و چنین اقداماتی فضای شهرداری را متشنج می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌های اخیر مدیران شهرداری رشت به اساس‌نامه‌های سازمانی بی‌توجهی شده است تصریح کرد: به‌طور رسمی به شهردار تذکر می‌دهم از تکرار چنین اقداماتی پرهیز کند و برای رفع مشکلات رشت تلاش کند.

منبع: فارس
برچسب ها: فاطمه شیرزاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار