کد خبر: ۵۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 04 March 2018

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود تصاویری از حضورش در ششمین آئین اهدای جایزه ملی شهید دکتر رهنمون و رونمایی از کتاب "آن یک نفر" زندگی‌نامه شهید دکتر احمد آتش‌دوست در خرمشهر به اشتراک گذاشت.

 

 

 

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام خبر داد: 

پشنهاد شده است که در روز 12 فروردین ماه سال 97 بیمارستان آیت‎الله بروجردی افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان آیت‎الله بروجردی به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: این پروژه در روز 12 فروردین یا یکی دیگر از روزهای نخستین ماه سال 97 به افتتاح رسمی می‎رسد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‎های دو سد آبسرده و شهید بروجردی عنوان کرد:مبلغ 13 میلیارد تومان اضافه بر اعتبار مصوب شده برای سد آبسرده در بودجه 96 به این پروژه اختصاص یافته است که این مهم می‎تواند، سرعت احداث این سد را تسریع بخشد.

بروجردی همچنین از تخصیص اعتبار 14 میلیارد تومانی به پروژه سد آبسرده در بودجه سال 97 خبر و ادامه داد: سد شهید بروجردی نیز با خروج از بن بست اعتباری با پیگیری‎های صورت گرفته در سطح وزارت نیرو و تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی مجددا آغاز شده است.

وی سپس اشاره‎ای به حوزه صنعت بروجرد داشت و بیان کرد: در کارخانجات نساجی علاوه بر راه‎اندازی بسیاری از ماشین‎آلات متوقف شده و خرید ماشین‎آلات جدید، اخیرا خط دیگری خریداری شده است که پس از نصب بستر را برای به کارگیری200 جویای کار فراهم می‎کند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به اتمام نرسیده اما فاز نخست طرح آماده شده و به نظر می‎رسد که با آغاز سال جدید شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه باشیم، همچنین مطالعات احداث فرودگاه انجام شده قرار است که با کمک وزارت راه و شهرسازی شاهد عملیات اجرایی آن باشیم.

بروجردی سپس به مشکلات برخی واحدهای صنعتی بروجرد از جمله صنایع کاشی و کارخانجات کاشی جم و سامان کاشی اشاره و تصریح کرد: راه حل مشکلات در تحصن، دست از کار کشیدن و خاموش کردن موتورهای کارخانجات نیست.

وی گفت: در سال‎های پیش دیدیم که کارگران سامان کاشی به جای اینکه صبوری کرده و حوصله به خرج دهند، دست از کار کشیدند که همین امر موجب شد، این واحد به عنوان برندی ملی با مشکل مواجه شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با این وجود درصورتیکه دولت یک کمک اساسی از طریق سیستم بانکی به کارخانه سامان کاشی نداشته باشد، مشکلات این واحد صنعتی وضعیت‎ بدتری پیدا می‎کنند.

 

 

 

بروجردی در آئین اهدای جوایز مشترکین خوش حساب پرداخت کارکرد تلفن با سامانه 2000 اظهار کرد: دانش مخابرات و فناوری اطلاعات روزانه در حال پیشرفت است.

وی عنوان کرد: باید از ظرفیت‎های عظیم داخلی در حوزه‎های مختلف در کارهای تحقیقاتی، نوآوری، انتقال تکنولوژی و ارائه خدمات بهینه به افراد جامعه بهره برد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی استفاده از دانش روز در عرصه مخابرات و فناوری اطلاعات را ضروری خواند و افزود: در این عرصه دیگران تولیدکننده و ما دنباله‎رو هستیم .

بروجردی بیان کرد: تعویض همواره دستگاه‎های قدیمی مخابراتی و جایگزینی آنها با دستگاه های جدید هزینه های اقتصادی زیادی را بر کشور تحمیل می‎کند، حال آنکه با بومی‎سازی این دانش علاوه بر صرفه اقتصادی، کشور را در این حوزه بی‎نیاز می‎کند.

وی تاکید کرد: از سویی جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از عرصه‎ها به دانش و فناوری دست یافته است، بنابراین می‎توان در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات نیز با استفاده از توان و ظرفیت دانشمندان نوآوری و ابتکار داشته باشیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تاریخی از دنیا عقب بوده و نیازمند جبران این فاصله هستیم، اما می‎توان با تکیه بر استعداد بالای جوانان در عرصه‎های مختلفی مانند مخابرات و فناوری اطلاعات به دانش روز دست یافت.

بروجردی با تاکید بر اینکه باید سیاست دنباله‎روی از تحولات جهانی را تغییر دهیم، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران باید سهم خود را در حوزه‎های مختلف در عرصه بین‎المللی به دست آورد.

وی با وارداتی خواندن سیم کارت‎های تلفن همراه گفت: به نظر نمی‎رسد که تکنولوژی آن دشوارتر از ساخت موشک باشد، بنابراین وارد آن ایراد جدی است که باید رفع شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار می‎رود که در یک زمان‎بندی منطقی به سمت تولید سیم‎کارت‎های ایرانی حرکت کنیم، چرا که دلیلی نیست که سیم کارت وارد کنیم.

بروجردی با اشاره به تولید تلفن‎های همراه ملی در بسیاری از کشورهای توسعه‎یافته اظهار کرد: این مهم باید در کشور انجام شود، اما باید اراده‎ای در پس این موضوع وجود داشته باشد. 

 

 

 

وی در پست هایی دیگر تصاویری از دیدارش با رئیس کل دادگستری استان لرستان، نشست اش با استاندار لرستان، شهرک سیلیکون در بروجرد و همچنین تصاویری از بازدیدش از زندان این شهر به اشتراک گذاشت.

 

 
 
 
 

 

نماینده بروجرد در مجلس همچنین با انتشار تصویر زیر نوشت:سیزدهم جمادی الثانی،یادآور روزی غم انگیز است؛ روزی که در آن مادری فداکار و بانویی باعظمت از تبار دلاوران، به سوی معبود پر کشید. وفات حضرت ام البنین(س) تسلیت باد.

 

 

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در صفحه شخصی اش ویدیویی از طبیعت منطقه گناوه منتشر کرد.

 

 

 

پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، از دیدارش با کارکنان و زحمتکشان دانشگاه امیرکبیر در روز برگزاری "آزمون سراسری قران و عترت" خبر داد.

 

 

 

فریدون حسنوند نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی درمجلس شورای اسلامی از حضورش در مراسم تجلیل از رشادت های خلبانان اندیمشکی در دوران دفاع مقدس نوشت.

وی در این مراسم مطرح کرد: دفاع مقدس نقش مهمی در عقب راندن دشمن بعثی داشت و حمایت های همه جانبه از دشمن بعثی خللی در اراده مردم ما وارد نکرد.

وی افزود: نیروی هوایی و فرزندان پرافتخار ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی و جانفشانی کردند و تاریخ هیچ گاه رشادت این بزرگ مردان را فراموش نخواهد کرد.

وی با اشاره به تلاش های گسترده برای بهبود زیرساخت های اندیمشک اظهار کرد: امروز بزگترین خانه کشتی در اندیمشک شروع شده و سالن دو هزار و پانصد نفری شهید سروندی نیر در آینده نزدیک بهره برداری می شود.

وی گفت: ورزش بانوان مورد کم لطفی قرار گرفته بود اما با ایجاد فضاهای ورزشی مانند استخر دریا و سالن ورزشی حجاب بخشی از دغدغه بانوان حل شده است.

حسنوند احداث جاده های سلامت و آغاز عملیات احداث بیش از ۲۰ چمن مصنوعی توسط وزارت نفت و ورزش و جوانان استان و همچنین توسعه پارک ها ،تکمیل استخرها و اماکن متعدد را گامی برای ایجاد روحیه نشاط وشادابی در اندیمشک عنوان کرد.

این مراسم به میزبانی پیشکسوتان ورزش اندیمشک برگزار و طی آن از ۶ خلبان برجسته و پرافتخار دوران دفاع مقدس تجلیل شد.

 

 

 

وی در پستی دیگر نوشت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در اندیمشک قرار است ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ با دعوت از برخی سفیران جمهوری اسلامی ایران درکشورهای اروپایی و سفرای کشورهای اروپایی در تهران،مقامات کشوری و علاقه مندان به سرمایه گذاری در این شهرستان برگزار شود.

 

 

 

حسنوند همچنین ویدیویی از مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) اندیمشک به اشتراک گذاشت.

 

 

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید هوشیار بود این کشور اسلامی مفت و ساده به دست نیامده و دشمنان بدانند که همه ما تابع ولی فقیه هستیم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گچساران افزود: ۳۹ سال از پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی گذشته انقلابی که تنها ۱۶ روز از روزهای خوش خود را سپری کرده بود که مورد حمله رژیم بعث عراق قرار گرفت.

وی بیان کرد: ازاولین روز تا شروع جنگ ۴۸۶ بار تجاوز صدام به خاک ایران در سازمان ملل به ثبت رسیده است.
نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران اسلامی تمام تلاش خود را کرد تا با صدام وارد جنگ نشود.

جعفرزاده ایمن آبادی عنوان کرد: از دست ندادن یک وجب از خاک ایران اسلامی در جنگ هشت سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ و ماندگار است که با ۲۳۰ هزار شهید و ۵۰۰ هزار جانباز و ایثارگر به دست آمده است.

وی گفت: در طول دویست سال گذشته این تنها جنگی بود که دشمنان نتوانستند حتی یک ذره از خاک ایران را تصاحب کنند.

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: باید هوشیار بود این کشور اسلامی مفت و ساده به دست نیامده و دشمنان بدانند که همه ما تابع ولی فقیه هستیم.

جعفرزاده ایمن آبادی بیان کرد: سربازولایت بودن افتخار جامعه ایثارگران است.

وی افزود: کارهایی برای خانواده شهدا و جامعه ایثارگران انجام شده که کافی نیست و باید برای این عزیزان بیشتر تلاش شود.

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مشکل بیکاری فرزندان شاهد و ایثارگر گچساران با اولویت بررسی شود چون نرخ بیکاری آنها بالا است.

جعفرزاده ایمن آبادی اضافه کرد:درچهار سال پیش جانبازان زیر ۲۵ درصد جزو آمار محسوب نمی شدند و مزایایی به آنها تعلق نمی گرفت.

وی گفت: در حال حاضر این قشر از جانبازان هم جزو آمار محسوب شده و هم به آنها به نوبت مزایایی تعلق می گیرد.

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در لایحه ارائه شده به مجلس بحث مسکن ایثارگران ارائه نمی شد آنها در حال حاضر دچار مشکل می شدند.

جعفرزاده ایمن آبادی عنوان کرد: ما اعتقاد داریم که جامعه ایثارگری با خداوند معامله کرده وطلبی از کسی ندارند.

وی افزود: ولی خدمات به این عزیزان و حل مشکلات آنها وظیفه ما محسوب می شود.

نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:ما نباید فرزند شهید بیکار داشته باشیم،برای حل مشکل آنها در گچساران و دیگر شهرستانها تلاش خواهیم کرد.

 

 

 

وی در پست هایی دیگر تصاویری از حضورش در جمع خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان گچساران و بازدید از مزار شهدا و بافت روستایی شهرستان گچساران منتشر کرد.

 

 
 

 

جعفرزاده همچنین از نشست اش با مدیرعامل بیمارستان بین المللی قائم (عج )خبر داد.

 

 

 

وی با انتشار پست زیر روز وفات  حضرت ام البنین سلام الله علیها را گرامی داشت.

 

 

 

محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران ری شمیرانات اسلامشهر بومهن و پردیس در مجلس، ویدیو هایی از مصاحبه اش با برنامه گفتگوی ویژه خبری منتشر کرد. وی در این برنامه مطرح کرد:

-برای مبارزه با فساد، باید نظام جامع اطلاعاتی را راه انداخت.
-چرا نمی‌خواهیم نظام بانکی ما شبکه شود.
‌-تمکین نکردن به نظام جامع اطلاعاتی عین فساد است.

-بجای مبارزه با فساد٬ مبارزه با فاسد را اصل گرفته‌ایم.

 

 
 

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از نشست اش با فرهنگیان شهرستان ملارد و بازدیدش از  پل ورودی شهرقدس به اشتراک گذاشت.

 
 

 

وی در پستی دیگر از برگزاری اولین همایش زلزله و مدیریت ریسک و بحران در سطح شهرستان شهریار خبرداد.

 

 

 

محمودی همچنین سالروز وفات حضرت ام البنین علیهاالسلام را تسلیت گفت.

 

 

پروانه مافی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس، تصویری از سخنرانی اش در همایش فصلی خانه احزاب منتشر نمود. وی در این همایش مطرح کرد: عقلای اصلاح طلب ‌ و اصولگرا گفت‌وگوی ملی را در پیش بگیرند.

 

 

علی اسدی نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه خود در اینستاگرام تصاویری از مراسم افتتاح پروژه های برق رسانی روستایی با حضور مجمع نمایندگان استان کرمان به اشتراک گذاشت.

 

 

 

محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، از جلسه با رئیس شرکت توسعه ساخت در خصوص تسریع در اجرای پروژه ساری_تاکام خبر داد.

 

 

 

قاسم احمدی لاشکی نماینده شهرستان های نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس، در توضیح تصویر زیر نوشت:

بازدید امروز از دانشگاه هامبورگ آلمان برایم مایه افتخار بود.

در دانشکده اقیانوس شناسی و علوم جوی دکتر حسین مشایخ از دانش آموزان قدیم مدرسه پیام دانش نوشهررا مشاهده کردم که امروز جایگاهی شایسته بعنوان یک محقق بین المللی صاحب کرسی در دانشگاه هامبورگ آلمان است.خدا را سپاس میگویم و برای ایشان تندرستی وتوفیقات بیشتر آرزومندم.

 

 

 

 غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار،آرادان و ایوانکی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی مطرح کرد: اجرای خط متروی تهران- پاکدشت- شریف آباد - ایوان کی و گرمسار در سال97 میتواند موجبات توسعه حمل و نقلی سریع السعیر در منطقه را فراهم آورد و ایوان کی و شهر جدیدش را به یک ظرفیت مبدل سازد.

 

 

 

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، از دیدار خود با مدیرکل جدید جهاد کشاورزی استان مرکزی نوشت.

سلیمی در این دیدار مطرح کرد: دراستان مرکزی از الزامات قانونی نتوانسته ایم به اندازه کافی بهره ببریم وباید مابین اداره کل جهادکشاورزی ومجمع نمایندگان استان هماهنگی بیشتری اتفاق بیفتد.

در استان مرکزی درزمینه صنایع تبدیلی بسیارعقب هستیم وشان استان بالاترازاین حداست.

درخصوص آبیاری مکانیزه نیازبه حرکت سریعتری دراستان است ومدیریت آب بحث جدی امروزکشوراست.

بروکراسی اداری دراستان مرکزی ازسراسرایران وحشتناکتر است ومجوزهای کشاورزان به سختی به آنهاواگذار میشود وکشاورزان راسرگردان و ناامید میکنند.

قانون برای روان سازی برقرارشده ولی دراستان مرکزی ازقانون برای مچ گیری وپشت پازدن به کشاورزان استفاده می کنندوبا این روند بادست خودمان برای نظام دشمن ایجادمیکنیم.

بحث خریدتضمینی محصولات کشاورزان با تاخیر انجام می شود و زندگی کشاورزباسختی مواجه میشود.

در تامین مایحتاج شب عیدسال گذشته خوب عمل شدوباتوجه به وجودحدود60درصدگردشگرنوروزی استان درمحلات ودلیجان،سرانه شب عیدرابیشترازافرادساکن دراین دوشهرستان درنظربگیریدوسال گذشته نیزبه منظورکمک به دوشهرستان درمجلس تذکری دراین خصوص داده شد.

برای احداث نمایشگاه دائمی گل محلات مقدماتی انجام شده واکنون8میلیاردریال برای نمایشگاه به صنعت،معدن وتجارت برای زیرساختهاداده شده وحتمااین مبلغ پیش ازسال جدیداختصاص یابد تابازگشت نخورد.

پایانه صادراتی نیمه تمام مانده ودفتر گمرک درزمان فرماندارسابق بصورت صوری! ایجادشد ولی حتماکمک کنیدتااین پایانه تکمیل شود.
یکی از حوضچه های لاستیکی محلات باقی مانده که بایداحداث شودوبحث احداث حوضچه باغات نیزدردستورکارقرارگیرد.

در دلیجان شهرک گلخانه ای دلیجان نیزنیمه تمام مانده که جلوه خوبی نداردوبایدهرچه سریعتر نسبت به تکمیل آن اقدام جدی صورت گیرد.
قنوات روستاهای دلیجان ومحلات نیازبه لایروبی دارند و باکاهش بارندگیها باید کار جهادی درخصوص لایروبی قنوات انجام شودوتااردیبهشت سال آینده این اقدامات سامان پذیرد.

برای باغات محلات مذاکرات خوبی باوزارت جهادکشاورزی انجام شده وبایداین شرایط برای باغات شهرستان محلات شامل باغات محلات وباغات دشت باقرآباد ونیم ور دیده شود.

از ابتدای انقلاب هرچه فاصله میگیریم دورویی ونفاق درمسئولین بیشترمیشودودراستان از دورویی ونفاق ضربه بسیارزیادی خورده ایم ودر جلسات حرفی میزنندو بعدطوردیگری عمل می کنند!

 

 

 

سلیمی همچنین از بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی از منطقه کوی حجت خبرداد.

 

 

 

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصاویری از حضورش در نشست مشترک کانون وکلای دادگستری منطقه فارس و کهگیلویه و‌ بویراحمد و  تصاویری از حضورش در مسجد نصیرالملک شیراز به اشتراک گذاشت.

 

 
 
 

 

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی اش تصاویری از دیدار مردمی اخیر خود منتشر کرد.

 

 

 

على اصغر یوسف نژاد نماینده مردم سارى و میاندورود در مجلس شوراى اسلامى، در اینستاگرام شخصی  خود تصاویری از نشست اش با اعضای شورای اسلامی کار شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، جلسه اش با مدیرعامل راه آهن شمال، بازدیدش از روستای خانه‌سرمرز از توابع بخش رودپی جنوبی و همچنین تصاویری از نشست مشورتی درخصوص نحوه برخورداری از تسهیلات اشتغال روستایی منتشر کرد.

 

 

 

همایون هاشمی عضوکمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی اش نوشت: رفع نقایص طرح تحول سلامت در دستور کار وزارت قرار گیرد، نبود نظام ارجاع، در نظر نگرفتن بحث پزشک خانواده در اجرای محورهای اصلی آن و عدم پیش‌بینی پایدارسازی منابع از مواردی است که باید بیش از پیش در اجرای طرح تحول سلامت مورد توجه قرار گیرد.

در جمع ما افراد باسوادی در حوزه علوم اجتماعی حضور دارند و بهتر از ما می‌دانند که در کشورهای توسعه‌یافته بحث سلامت و مؤلفه‌های وابسته به آن یکی از شاخص‌های اصلی پیشرفت است. طرح تحول سلامت در دولت یازدهم آغاز شد و ریل گذاری خوبی در این مورد صورت گرفته که اکنون نیاز به یک مشارکت اجتماعی دارد.امسال 4 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح تحول سلامت از منابع هدفمندی یارانه در نظر گرفته شده که امیدواریم با تخصیص آن نقایص این طرح رفع شود.

 

 

 

سیدحسین افضلی نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، از برگزاری جلسه هیات حل اختلاف شوراهای استان فارس نوشت.

 

 

 

وی همچنین در توضیح تصویر زیر نوشت:  در یک جلسه دوستانه با مهندس رحیمی معاون عمرانی استانداری فارس مشکلات مربوط به پروژه های عمرانی شهرستان اقلید مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید اولویتهای عمرانی شهرستان تهیه و انشاالله با تخصیص اعتبار به پروژه ها نسبت به تسریع در اجرای آنها اقدام گردد.

همچنین درخصوص ایجاد اشتغال و تخصیص وام به طرح هایی که مقدمات اداری آنها طی شده باشد سریعا" اقدام گردد. در ادامه مقرر گردید کمکهایی به شهرهای کمتر توسعه یافته شهرستان صورت پذیرد. همچنین مقرر شد مهندس رحیمی بزودی از شهرستان بازدیدی داشته باشند و از نزدیک مشکلات شهرستان را مورد بازدید و بررسی قرار دهند.

 

 

 

افضلی در پستی دیگر از جلسه اش با رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و قائم مقام وزیر بهداشت خبرداد.

 

 

 

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در تازه ترین پست اینستاگرامی خود تصویری از نشست اش با استاندار گیلان به اشتراک گذاشت.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار