کد خبر: ۵۷۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳ 04 March 2018

تابناک / رئیس‌آگاهی آذربایجان شرقی گفت‌: یکی از دو سارق طلا و جواهرات که در شهرهای مختلف اقدام به سرقت می‌کردند توسط پلیس استان مرکزی دستگیر و به تبریز انتقال داده شد.

سرهنگ صابر عباس زاده افزود : این افراد در شهرهای مختلف استان از جمله تبریز‌، اسکو، مرند‌، جلفا و مراغه طلاجات زنان مسن را با اغفال آنها به سرقت می‌بردند.
وی اظهار داشت‌: تلاش برای دستگیری سارق دوم ادامه دارد.
عفو محکوم
ساری – خبرنگار کیهان‌: دادستان شهرستان نور از بخشش یک قاتل توسط خانواده مقتول در این شهرستان خبر داد.
قنبر قنبری گفت‌: جوان اهل روستای رزن بلده شهرستان نور 19 سال پیش به جرم کشتن برادرش محکوم شد که با رضایت اولیای دم بخشیده و آزاد شد.
کشف مواد مخدر
ارومیه – ایسنا‌: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 228 کیلوگرم پیش ساز شیشه در سردشت خبرداد.
سرتیپ ناصر اصلانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سردشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سردشت قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی محل فعالیت متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت و228کیلوگرم پیش ساز شیشه کشف شد.
سارق مسلح دردام پلیس
اهواز – فارس‌: فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری شرور و سارق مسلح و کشف یک قبضه اسلحه ژ-3 و یک قبضه کلت ماکاروف از مخفیگاه متهم، در شهرستان اندیمشک خبر داد.
سرتیپ حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با بکارگیری روش‌های کشف جرم موفق به شناسایی محل اختفاء شرور و سارق مسلح دریکی از روستاهای اطراف اندیمشک شدند.
وی در ادامه بیان کرد: 18 نفر به علت تیراندازی به سمت آنها و سرقت مسلحانه، از متهم شاکی می‌باشند دستگیری این شرور بازتاب مثبتی در بین مردم منطقه داشته است
آتش سوزی در واحدهای تجاری
رودسر- مهر‌: مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلاچای از وقوع حریق در پنج واحد تجاری این شهر خبرداد.
جاوید تسلیمی گفت: طی این حادثه پنج واحد تجاری کوچه آیت شهرکلاچای در آتش سوخت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت آتش سوزی برای مهار حریق پنج خودروی آتش‌نشانی به همراه ۱۴ آتش نشان از شهرهای کلاچای، رحیم آباد و واجارگاه به محل اعزام شدند و بعد از دو ساعت تلاش آتش را مهار کردند.
حادثه رانندگی
تبریز – ایسنا‌: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌ شرقی از حادثه رانندگی و جان باختن دو نفر در پی آن، در شهرستان مرند خبرداد.
وحید شادی نیا اظهار کرد: طی اعلام گزارشی به مرکز اورژانس۱۱۵ استان مبنی بر برخورد یک دستگاه پرشیا با تیر برق در شهرستان مرند، تکنسین‌های اورژانس 115 استان عازم محل حادثه شدند.
وی ادامه داد: براثر این حادثه دو سرنشین خودروی سواری که حدودا مرد ۵۰ ساله بودند، به علت شدت جراحات وارده جان خود را در دم از دست دادند.
مرگ دختر دانشجو در خوابگاه
شوشتر – باشگاه خبرنگار جوان‌: رئیس‌دانشکده هنر شوشتر از فوت یک دختر دانشجو در خوابگاه این دانشگاه خبر داد.
منصور کلاه کج ، خبر خودکشی این دانشجو را تکذیب کرد و اظهار داشت: وی سابقه قبلی بیماری داشته است.
وی تصریح کرد: دانشجویان پس از اطلاع از مرگ وی به سرپرست خوابگاه اطلاع داده‌اند و جسد وی از طریق اورژانس و مراجع قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.
رئیس‌دانشکده هنر دانشگاه شوشتر افزود: علت دقیق مرگ این دانشجو در دست بررسی است.
انهدام باند سرقت
قم – فارس‌: رئیس‌پلیس آگاهی استان قم از انهدام باند سرقت از منازل با 52 فقره سرقت در این استان خبر داد.
احمد کرمی افزود: با انجام یکسری اقدامات پلیسی مشخص شد یک باند 4 نفره با استفاده از دو دستگاه خودرو در محل‌های مختلف استان سرقت می‌کنند که مخفیگاه متهم اصلی و سایر همدستانش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
رئیس‌پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: در بازرسی از منازل متهمان مقادیری اموال مسروقه شامل دوربین عکاسی و فیلمبرداری، بدلیجات، گوشی تلفن همراه و غیره کشف شد.
واژگونی خودرو
شهرکرد – ایسنا‌: رئیس‌پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور بروجن به لردگان یک فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت.
سرهنگ رحمت‌الله نجفی اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه یک جوان ۲۸ ساله به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد و دو مصدم حادثه نیز به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.
وی خاطرنشان کرد: علت حادثه از سوی پلیس عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و نبستن کمر بند ایمنی اعلام شده است.
قتل دربرازجان
بوشهر – مهر‌: پلیس بوشهر اعلام کرد : یک زن در برازجان به قتل رسید.
جسد خانم ۳۲ ساله‌ای که مفقودی وی جمعه شب از سوی خانواده‌اش گزارش شده بود، بامداد دیروز در یک دستگاه خودرو پراید در حالی که با گلوله به قتل رسیده بود در حوالی جاده کارخانه آسفالت برازجان پیدا شد.تلاش کارآگاهان پلیس به منظور کشف علل این حادثه ادامه دارد.
کشف کالای قاچاق
شهرکرد – ایسنا‌: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف محموله روان‌ نویس و خودکار خارجی قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در محور بروجن- شهرکرد خبر داد.
سرتیپ غلامعباس غلامزاده افزود: ماموران طی عملیات ایست و بازرسی، یک دستگاه کامیون مشکوک به حمل کالای قاچاق را در این محور متوقف کردند.
وی در ادامه گفت: در بازرسی از این کامیون یک میلیون و 590 عدد انواع روان‌ نویس و خودکار خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی به ارزش 15 میلیارد ریال کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.
پلمب مطب
قزوین- مهر‌: کارشناس اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز توسط کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین تعطیل و پلمب شد.
فرامرز قاسمی اظهار کرد: در این مکان، فردی بدون صلاحیت حرفه‌ای و تحصیلات دانشگاهی، پس از افتتاح مطب غیرمجاز، اقدام به انجام امور دندانپزشکی، مانند کشیدن، جِرمگیری و پُرکردن دندان برای مردم منطقه راه آهن می‌کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار