تابناک / امیدواریم در جهت حل مشکلات این جوان و فرزند شش ماه آن از سوی کسانی که توانمندی دارند حمایتی شود و با درمان فرزند آنها مشکلاتشان از بین رود تا آینده فرزندی به دلیل مشکلات مالی از بین نرود.
کد خبر: ۵۷۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 03 March 2018

تابناک / امیدواریم در جهت حل مشکلات این جوان و فرزند شش ماه آن از سوی کسانی که توانمندی دارند حمایتی شود و با درمان فرزند آنها مشکلاتشان از بین رود تا آینده فرزندی به دلیل مشکلات مالی از بین نرود.

در سونوگرافی، متخصص یک بررسی بسیار دقیق از اندام جنین و رحم شما انجام می‌دهد و رشد طبیعی جنین و محل قرارگیری جفت در رحم را بررسی می‌کند. فراموش نکنید که احتمال بروز ناهنجاری‌ها تنها در ۵ درصد جنین‌ها اتفاق می‌افتد، بنابراین انجام اسکن ناهنجاری‌های جنینی نباید موجب نگرانی شما شود. همچنین پزشک در این اسکن می‌تواند جنسیت نوزاد را به دقت تعیین کند. اندام‌های مختلف جنین که در اسکن آنومالی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از ازدواج احسان رستمی راد در سال ۹۴ اوایل سال ۹۵ با انجام آزمایشات بارداری مشخص می شود که زن احسان رستمی راد باردار است که پس از چندین آزمایش سنوگرافی اعلام می شود که فرزند شما پسر و سالم است.

و پس از به دنیا آمدن ابوالفضل رستمی راد مشخص می شود که ابوالفضل انگشتان دست ندارد و از ناحیه زبان؛ زبان آن چسبندگی دارد.

مادر این فرزند گفت: بیش از چندین مرتبه در زمان بارداری به سنوگرافی مراجعه کردم که تمامی آزمایشات هم وجود دارند و از سالم بودن فرزند خود می گفتند که متاسفانه پس از به دنیا آمدن فرزندم از ناحیه دست دو دست انگشت ندارد و از ناحیه زبان چسبندگی دارد که بسیار نگران هستم.

وی تاکید کرد: شوهرم کارگر و بسیار فقیر است و در روستا زندگی می کنیم و توانایی درمان آن را نداریم و واقعا اگر می دانستیم و سنوگرافی به ما می گفت و در آزمایشات دقت می کردند شاید شاهد چنین مشکل بزرگی در ابتدای زندگی مان نمی شدیم ولی باز از خدا سپاس گذارم که فرزند در زندگی مان قرار داد و از تمامی مردم و خیرین می خواهم که ما را کمک کنند تا فرزندمان را درمان کنیم.

احسان رستمی راد پدر این کودک ۶ماهه هم در خصوص فرزند معلول خود بیان کرد: با همه پیشرفت علم پزشکی ولی چه اتفاقی رخ داد که مشخص نمی شود فرزند ما سالم است یا نه تا امروز ما دچار گرفتاری شویم و حتی هزینه درمان آن را هم نداشته باشیم.

وی یادآور شد: شغل من کارگری است و به شهرستان های بوشهر و فارس جهت کارگری می روم ولی از زمانی که فرزندم به دنیا آمد و مشخص شد این مشکل را دارد اصلا روی کار نرفتم و گرفتار درمان فرزندم هستم که از مسولین و خیرین می خواهم که برای رضایت خداوند هم که شده به ما کمک کنند تا فرزندمان را از این مشکل نجات دهیم.

رستمی راد با بیان اینکه اهل روستای رستم آباد درغک و پدر و مادرم و خانواده فقیر هستند و توانایی کمک به ما را ندارد عنوان کرد: شغل آنها چوپانی و کارگری است و حتی هزینه درمان فرزند خود تا شهرهای همجوار جهت درمان را نداریم و تنها کمیته امداد دیشموک مبلغ ۵میلیون تومان وام بدون نوبت به ما داد که لازم است از زحمات رئیس و کارکنان این نهاد از آنها تشکر کنم ولی نیازمند حمایت و کمک خیرین جهت درمان آن هستیم که دست ما را بگیرین تا آینده فرزندمان به دلیل پول از بین نرود.

امیدواریم در جهت حل مشکلات این جوان و فرزند شش ماه آن از سوی کسانی که توانمندی دارند حمایتی شود و با درمان فرزند آنها مشکلاتشان از بین رود تا آینده فرزندی به دلیل مشکلات مالی از بین نرود.

رئیس کمیته امداد دیشموک از پرداخت مبلغ ۵میلیون تومان وام بدون نوبت به این خانواده جوان خبر داد و گفت: با حضور این دو جوان به کمیته امداد جهت کمک و با مشاهده فرزند آنها بسیار نگران شدیم و حقیقتا خانواده آنها نیازمند کمک و حمایت خیرین برای درمان هستند.

رضا ایزدی تصریح کرد: فرزند آنها از ناحیه دست انگشت ندارند و از ناحیه زبان چسبندگی دارد که جهت درمان نیازمند حمایت مسولین و خیرین است.

——————————

گزارش”سید حسن آرمند”

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار