کد خبر: ۵۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 03 March 2018

تابناک / هرچند کسی امروز پاسخ گوی مردان و زنان از پیر تا جوان شهر انزلی نیست تا پاسخگوی عشق و علاقه آنان به تیم محبوبشان باشد اما قطعاً کسی باید باشد که اوضاع ملوانان را بهتر از هرکس دیگری در این روزها حس کند.

سرنوشت ملوان در سال جاری به یک شمالی که به ناخدای نجات و شوالیه لیگ یک مشهور بود سپرده شد. ملوانان نیز تا حد امکان درخواست‌های سرمربی خود را فراهم کردند، به گونه‌ای که حتی حتی فرزند نادر دست نشان نیز پیراهن ملوانان را به تن کرد! با این حال ملوان با تمام ادعاهای بومی‌گرایی و استفاده از بازیکنان انزلیچی و گیلانی در این فصل با حضور جمعی از بازیکنان غیربومی که مورد توجه دست‌نشان بودند، مواجه شده است.

شاید از ابتدا نیز مشخص بود که ملوان در این فصل توفیقی حاصل نخواهد کرد اما شاید هیچ گوشی در باشگاه بدهکار این موضوع نبود. ناخدای این فصل ملوانان اما به بهانه‌های مختلف مسیر را ادامه داد تا نه‌تنها کشتی شهر انزلی را به ساحل نرساند، بلکه از ساحل دور نیز نماید!

اگرچه دست‌نشان را می‌توان یک شوالیه برای تیم‌های معمولی لیگ یک نامید اما قطعاً ناخدای خوبی برای تیم متفاوت و ریشه‌داری چون ملوان نیست. انزلیچی‌ها در ادامه فصل می‌بایست ناامید از صعود به لیگ برتر لحظه‌ها را برای رسیدن به پایان فصل شمارش کنند و در تلاش باشند تا رتبه‌ای پایین‌تر از شرایط فعلی نصیب آنان نشود.

هرچند کسی امروز پاسخ گوی مردان و زنان از پیر تا جوان شهر انزلی نیست تا پاسخگوی عشق و علاقه آنان به تیم محبوبشان باشد اما قطعاً کسی باید باشد که اوضاع ملوانان را بهتر از هرکس دیگری در این روزها حس کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار