تابناک / مدیری که روزگاری و در دولت دهم به جبار کوچکی نژاد نزدیک بود و در دولت تدبیر وامید به غلامعلی جعفرزاده تمایل نشان داد بزودی از ساختمان معروف خیابان معلم خواهد رفت
کد خبر: ۵۶۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۷ 22 February 2018

تابناک / مدیری که روزگاری و در دولت دهم به جبار کوچکی نژاد نزدیک بود و در دولت تدبیر وامید به غلامعلی جعفرزاده تمایل نشان داد بزودی از ساختمان معروف خیابان معلم خواهد رفت.

 

آخرین روزهای شعبانپور، مدیری برای تمام دولت ها! / مرد سحرخیز دولت های مختلف به آخر خط رسید!

 

از نکات حیرت آور عرصه سیاسی این سالها که در گیلان موارد فراوانی هم دارد اینست که میتوانی مدیرکل دولت احمدی نژاد باشی و اتفاقا در دو اداره کل مهم سکاندار هدایت سیاست های عالی دولت معجزه هزاره سوم شوی و به ناگاه با تغییر دولت و استقرار دولت تدبیر وامید یک استاندار تورا شایسته ترین گزینه برای معاونت عمرانی خود بداند و حالا دیگر تو مدیر ارشد دولت جدید محسوب شوی!


حکایت فوق شامل افراد زیادی در این استان و شاید کشور میشود اما از جمله حجت شعبانپور مدیرکل راه و شهرسازی و نیز مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس دوره احمدی نژاد در گیلان و معاون عمرانی نجفی استاندار سابق این دیار که بنا بر اخبار موثق به زودی با صلاحدید دکتر سالاری ، پست کلیدی خود را تحویل خواهد داد.

مردی آرام و سحرخیز!

نجفی در مقابله با هر انتقادی از شعبانپور فورا به ساعت حضور او در محل کار اشاره میکرد و سحرخیزی معاونش را به رخ می کشید و این خصیصه را نه “دلیل” موفقیت که اساسا”موفقیت” وی میدانست.


مدیری که روزگاری و در دولت دهم به جبار کوچکی نژاد نزدیک بود و در دولت تدبیر وامید به غلامعلی جعفرزاده تمایل نشان داد بزودی از ساختمان معروف خیابان معلم خواهد رفت و براساس شنیده ها توصیه های زیادی از دوستانش در رودبار برای فکر کردن به کاندیداتوری انتخابات از این حوزه دریافت کرده است.


به هر روی، خبر مهم خداحافظی شعبانپور و تصدی فرد دیگری به جایگزینی اوست. باید دید این مدیر و مرد همه فصول سیاسی این سالها آیا گوی سبقت را از جمالی در وکالت مردم رودبار خواهد ربود یا خیر؟ /جارستان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار