معاون سیاسی استاندار گیلان در قدم اول؛
تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید از مواضع دولت حمایت کنند، گفت: ابتدا سیاست‌های دولت باید برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باورها حمایت کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 22 February 2018

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه فرمانداران باید از مواضع دولت حمایت کنند، گفت: ابتدا سیاست‌های دولت باید برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باورها حمایت کنیم.

علی اصغر جمشیدنژاد در نشستی با فرمانداران استان بیان کرد: در برداشت های خود باید بپذیریم افراد دیگری وجود دارند که همانند ما فکر نمی‌کنند و باید برای آنها احترام قائل شویم و انصاف را در رفتار خود به عنوان کسانی که متولیان امر هستیم، رعایت کنیم.

 

هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کند! / این اقدام حرکت نمایشی نیست و باید زمینه حضور در عرصه مدیریت را برای جوانان و بانوان فراهم کنیم / فرمانداران باید از مواضع دولت حمایت کنند


وی با بیان اینکه در شروع هرکاری انتظار آن است تا نوع اولویت و شیوه انجام کار مورد انتظار تبیین شود، افزود: اصل وحدت فرماندهی و تعریف درست خواسته، از نکات مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.


جمشیدنژاد با بیان اینکه تغییرات در جهان به صورت فشرده و پرشتاب در حال طی مسیر است، گفت: ما کشوری هستیم که در حال‌گذار بوده و احساس تغییر در آن محسوس‌تر است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا نوع فعالیت به شکلی باشد تا این گذار، به درستی طی شود و در جهت تحقق این مهم در درجه اول نیازمند اعتمادسازی هستیم.


وی با بیان اینکه هیچ مسئولی نمی‌تواند موفق باشد مگر اعتماد متقابل میان خود و جامعه به وجود آورد، افزود: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت برای ایجاد اعتماد می‌بایست رویکرد صادقانه و سالمی داشته باشند، برای اعتماد سازی باید مردم این احساس را داشته باشند که هر آنچه از کلام، فکر، اندیشه، رفتار و اعمال مسئولان جاری می‌شود، چیزی جز صداقت نیست.


معاون استاندار گیلان ضمن تاکید بر برقراری رابطه با محبت میان مسئولان و مردم و احساس مسئولیت نسبت به تمامی افراد جامعه، بر ضرورت حمایت فرمانداران از مواضع دولت تأکید کرد و گفت: ما نماینده دولت هستیم و باید ابتدا سیاست‌های آن برای ما تبدیل به باور شود تا بتوانیم از این باورها حمایت کنیم.

 

هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کند

 

تابناک / معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گفت: نشست با بانوان فرهیخته و برگزیده استان تکرار شود.

مهندس علی اصغر جمشیدنژاد بکارگیری بانوان و جوانان در عرصه‌های مدیریتی را از جمله سیاست‌های استان برشمرد و با بیان اینکه هدف از این اقدام حرکت نمایشی نیست بلکه جهت‌گیری در جهت جبران مافات نسبت به اقشاری است که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند و باید تلاش کنیم تبعیض از بین رود و فعالیت‌ها در این راستا شکل گیرد.

وی با بیان اینکه آینده از آن جوانان است و باید زمینه حضور در عرصه مدیریت را برای جوانان و بانوان فراهم کنیم افزود: جوانان می‌بایست از طریق افراد باتجربه در جهت ایفای نقش مؤثر در جامعه آموزش ببینند.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه هر فرماندار باید حداقل یک نفر از جوانان و بانوان را در کادر مدیریتی خود تعریف کنند افزود: این آغاز و نماد یک الگو برای دیگر مدیران استان است که انتظار از آنان نیز در پیش گرفتن این روند خواهد بود.

وی با بیان اینکه در تجربه کاری خود جوانانی را دیدم که اندیشه آنان در عرصه‌های اجتماعی بسیار فراتر از سنشان بود افزود: ظلم است چنانچه به این استعدادها توجه نگردد و از این ظرفیت‌ها در عرصه مدیریتی بهره گرفته نشود.

مهندس جمشیدنژاد بر ضرورت مداخله موثر در پذیرش و آزمون‌ها و مصاحبه‌هایی که با محدودیت‌های جنسیتی مد نظر قرار می دهند تأکید کرد و افزود: باید هر فرد براساس شایستگی انتخاب گردد.

وی بر لزوم فعال کردن هر چه بیشتر سازمان‌های مردم نهاد تأکید کرد و افزود: باید با فعال کردن سازمان های مردم نهاد به نفع طبقه مستضعف جامعه نهایت بهره‌برداری را کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر ساختن جامعه ای قدرتمند اظهار داشت: این جامعه ساخته نخواهد شد مگر با شکل‌گیری نهادهای قدرتمند اجتماعی که باید زمینه فعالیت آنها را فراهم کنیم.

 

 

 

منبع: تابناک
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Viet Nam
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
چه راه حلی!!!خوب هر کی میره ژن خوبای خودشو میاره. حتی بدون تخصص. کی می فهمه؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار