کد خبر: ۵۶۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ 22 February 2018

تابناک / مربی تیم سپیدرود رشت خبر اختلاف دروازه بان این تیم با علی کریمی را تکذیب کرد.

در حالیکه تیم فوتبال سپیدرود رشت باید جمعه هفته جاری(4 اسفند) در دیداری حساس به مصاف سایپا تهران برود، بحث عجیبی اطراف اردوی این تیم شکل گرفته است که سید محمد حسینی، دروازه بان رشتی ها به دلیل اختلاف با علی کریمی خودش را به آسیب دیدگی زده است و قصد ندارد در این بازی به میدان برود.

شنیده می شود حسینی که یکی از بازیکنان بومی سپیدرود است همراه با سایر بازیکنان گیلانی سرخ پوشان،  به دلیل خط گرفتن از یک مسئول تیم با نفرات غیر بومی دچار اختلاف شده اند و همین امر تیم علی کریمی را به حاشیه کشانده است. اتفاقی که با توجه به جایگاه سپیدرود در جدول لیگ برتر می تواند تبعات بدی برای این تیم پرطرفدار شمال کشورمان داشته باشد و حتی منجر به سقوط آن به لیگ دسته اول شود.

برهمین اساس محسن سیدی مربی دروازه بان های تیم فوتبال سپیدرود رشت در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: حسینی هیچ اختلافی با علی کریمی ندارد و 2 دستگی بین بازیکنان سپیدرود هم شایعه است. محمد حسینی پیش از بازی با استقلال از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و همچنان دوران نقاهت را طی می کند. از آنجاییکه سرمربی سپیدرود اعتقاد دارد بازیکن باید با 100 درصد توانش به زمین برود، تشخیص داد که ایمان صادقی مقابل استقلال بازی کند. البته این دروازه بان در آغاز دور جدید تمرینات سپیدرود چند جلسه ای با تیم تمرین کرد که ناگهان از ناحیه بین مهره چهار و پنج  و دیسک کمر دچار مشکل شد و پس از اینکه  آزمایش MRI انجام داد، مشخص شد که بازی با سایپا را هم از دست می دهد. اینکه حسینی به دلیل اختلاف با کریمی خودش را به آسیب دیدگی زده شایعه است.

او در پایان خاطرنشان کرد: بچه های ما مصمم هستند با استفاده از امتیاز میزبانی سایپا را شکست داده و به وضعیت خود در جدول سامان دهند. بازهم تاکید می کنم در تیمی که علی کریمی سرمربی آن باشد هیچ اختلافی بین بازیکنان به وجود نمی آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار