کد خبر: ۵۶۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰ 21 February 2018

تابناک / رئیس اداره اوقاف لاهیجان با بیان اینکه برخی مسئولان در روز روشن دروغ می‌گویند گفت: نفاق یعنی اینکه در حضور رهبر انقلاب بله بگویند ولی در خفا طور دیگری عمل کنند درحالی‌که مسئولان باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد اشکوری صبح امروز در مراسم تجمع فاطمیون لاهیجان در گلزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه حضرت زهرا (س) چهره نفاق را افشا کرد اظهار کرد: راه حضرت زهرا (س) راه حمایت از ولایت است و اگر به ولایت جسارت شود باید از آن دفاع کرد.

وی با اشاره به جریانات اخیری که در کشور به وجود آمد گفت: شهید رجایی پشت کشمیری نماز می‌خواند اما دیدیم که کشمیری چگونه از کشور فرار کرد و چه اقداماتی انجام داد.

رئیس اداره اوقاف لاهیجان با تأکید بر اینکه شهدا کشور را به ما امانت‌داده‌اند تصریح کرد: امروز نماینده مجلس ما اعتقادی به حجاب ندارند و خیانت‌درامانت می‌کنند.

اشکوری با بیان اینکه برخی مسئولان در روز روشن دروغ می‌گویند افزود: باید مراقب باشیم که چه کسانی راه را اشتباه می‌روند، شب گذشته دراویش گنابادی بالباس دین و بانام طرفداری از امیرالمؤمنین (ع) تعدادی از سربازان را به شهادت رساندند.

وی با تأکید بر اینکه نباید با چنین افرادی مماشات شود بیان کرد: باید با این افراد مبارزه شود اما افرادی در بدنه نظام هستند که همچون منافقین از این افراد حمایت می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف لاهیجان با اشاره به مظلومیت سینماگران مذهبی اظهار کرد: در سینما اگر برای امنیت ملی کشور فیلمی ساخته شود او را به تروریست بودن متهم می‌کنند اما اگر امنیت کشور را زیر سؤال ببرند و کشور را تروریستی جلوه دهند جایزه‌ها می‌گیرند که این نشان‌دهنده نفاق است.

اشکوری نفاق را دورویی در مقابل رهبری و مردم دانست و افزود: نفاق یعنی اینکه در حضور رهبر انقلاب بله بگویند ولی در خفا طور دیگری عمل کنند درحالی‌که مسئولان باید گوش‌به‌فرمان ولایت باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار