کد خبر: ۵۶۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 18 February 2018

تابناک / مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت از علی دایی به‌عنوان الگوی خود یاد کرد.

محمد غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط فعلی سپیدرود رشت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما باخت مقابل استقلال را فراموش کردیم و در این چند روز هم تمرینات خوبی را زیر نظر علی کریمی پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با سایپا شویم. بازی هفته آینده یک دیدار سرنوشت‌ساز برای ماست و تحت هر شرایطی باید برنده از زمین بیرون بیاییم. ما محکوم به برد هستیم تا وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

وی با تمجید از تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: ما با تیم پرقدرتی بازی داریم که یک مربی خوب و سرشناس مثل علی دایی دارد که الگوی من است. آنها برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و ما هم می‌خواهیم از پایین جدول جدا شدیم. با توجه به شرایط میزبانی باید سه امتیاز این بازی را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین راجع به تقابل علی کریمی و علی دایی که رابطه خوبی در این سال‌ها نداشته‌اند، گفت: هر دو نفر برایم بزرگ و قابل احترام هستند و من نمی‌توانم در مورد این موضوع حرفی بزنم.

غلامی درباره چالش‌های اخیر میان علی کریمی و کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش اجازه نداشت در مورد یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران این‌طور صحبت کند. شما دیدید که رسانه‌ها و مردم حامی کریمی بودند و من هم به‌عنوان یک طرفدار حامی کریمی هستم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار