علی علی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت همای خبر و هفته نامه همای گیلان
کد خبر: ۵۶۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 14 February 2018

تابناک / اینکه علی کریمی بازیکن بسیار تاثیرگذار و خلاق بود بر کسی پوشیده نیست. اینکه او ایرانی و یک گیلانی می باشد باعث مباهات است. اینکه علی کریمی در برنامه نود مطالبی بحق گفت٬ حرف درستی است.

 

علی کریمی به فوتبال ایران طراوت بخشید و کیروش به آن شخصیت/کیروش بیشتر از هر ایرانی به فوتبال ایران خدمت کرد

 

اینکه حرف کیروش مبنی بر بزدل خواندن حرف نابخردانه ای است حرفی صحیح. اینکه مدیران فوتبال ایران بی برنامه هستند و به قول علی کریمی کیروش تصمیم گیر فدراسیون است نشانگر عدم مدیریت است. البته مدیریت نادرست فقط در فوتبال گریبانگیر ما نیست اگر اقتصاد ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کنیم٬ خواهیم فهمید کشور ما با این همه ثروت و سرمایه خدادادی چه جایگاهی دارد و کشورهای فاقد منابع خدادادی به کجا رسیدند.

نمونه اش فنلاند است کشور تاریک و یخ زده ای که تنها بازارش نوکیا و چوب بود که هر دو بازار رونق خود را از دست داد و هیچ سرمایه خدادادی ندارد اما مرفه ترین کشور است و از لحاظ شاخص فساد ٬ پاک ترین کشور جهان است. اما ایران از حیث فساد صد و شصت و هفتم جهان، پس متوجه خواهیم شد چرا ایران با این همه ثروت چنین جایگاهی دارد و همه می دانیم فساد در فوتبال ایران به تازگی رسوخ نکرده است . حقایق زیادی از سالیان قبل ناگفته مانده ؛ یکی از انها قراردادهای فوتبال است که اصل قرارداد با میزان دریافتی در فدراسیون متفاوت می باشد چیزی که در دوران فوتبال اقای کریمی مرسوم بود و احتمالا خود اقای کریمی هم از این قاعده مستثنی نبود.
این هم حقایق است و نیازمند گفتن که کریمی نه آن زمان گفت و نه دیشب در بذمامه نود .اینها را عرض کردم تا به نتیجه ای برسیم . اما با همین مدیریت ناصحیح که همه با علی کریمی موافقیم کیروش آرامش را به اردوی تیم ملی آورد. به تیم ملی شخصیت بخشید. به جای دعا کردن و حرص و جوش خوردن برای بار اول٬ چند بازی مانده به جام جهانی راه یافتیم. در حال حاضر هیچ تیم آسیایی جلودار ما نیست. حال با تحریک احساسات ایرانی و غیر ایرانی دوستان بفرمایند در کدام مقطع تیم ملی چنین ثباتی داشت ما همه با حقایق هستیم. دوستان گیلانی بیاییم همه با هم سپیدرود را نجات دهیم .فوتبال گیلان را احیا نماییم. یادمان باشد که پیامبر فرمود علم را در هر کجا باشد یاد بگیرید و لو در چین.
کیروش علم روز فوتبال دنیا را به ما هدیه داد. او حرص و جوش را در بازی های ملی که همواره با ما بود٬به آرامش تبدیل کرد. بدلیل ضعف مدیریت و عدم علم کافی اقایان است که کیروش تصمیمات خود را دیکته می کند. اقایان یادمان باشد
«مَن عَلَّمَنِی حَرفاً فَقَد صَیَّرَنِی عَبداً» چه مفهومی دارد.

علی علی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت همای خبر و هفته نامه همای گیلان

 

برچسب ها: علی علی پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار