کد خبر: ۵۶۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 13 February 2018

تابناک / مسئول ایثارگران سپاه قدس گیلان گفت:‌ پیکر مطهر شهید گیلانی مدافع حرم "‌شهید سید احسان میرسیار"‌ در جبهه مقاومت سوریه شناسایی شد و به‌زودی به کشور منتقل می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی‌اکبر مرزبند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اعلام شناسایی پیکر شهیدی دیگر از شهدای گیلانی مدافع حرم اظهار داشت: پیکر مطهر "شهید سید احسان میرسیار"‌ شناسایی شد.

مسئول ایثارگران سپاه قدس گیلان تصریح کرد:‌ پیکر مطهر یکی دیگر از شهدای مدافع حرم استان گیلان که اصالتاً اهل شهرستان لاهیجان است شناسایی شده و به‌زودی به آغوش وطن باز می‌گردد.

مرزبند خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه خانواده و همسر این شهید گرانقدر مدافع حرم از مدت‌ها قبل در تهران سکونت دارند پیکر این شهید برای خاکسپاری به تهران انتقال پیدا می‌کند.

مسئول ایثارگران سپاه قدس گیلان ‌افزود:‌ طبق صحبتی که با خانواده و همسر این شهید انجام شده است مشخص شد زیباشهر تهران به‌عنوان محل آرام گرفتن "شهید سید احسان میرسیار" انتخاب شده است.

به گزارش تسنیم، شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار در سال 94 توسط تکفیری‌ها در جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسیده بود اما پیکر مطهر وی در اختیار دشمنان تکفیری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار