کد خبر: ۵۶۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 13 February 2018

تابناک / سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه به عنوان سرمربی ملوان باور دارم که ملوان می‌تواند به لیگ برتر صعود کند گفت: پیروزی ارزشمندی را در برابر نساجی مازندران کسب کردیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، نادر دست‌نشان عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی در برابر نساجی مازندران که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد در مورد بازی اظهار داشت: در بحث گل زدن و حفظ نتیجه بازی به‌خوبی عمل کردیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه جرقه پیروزی این بازی پس از تساوی در برابر صبا قم زده شد گفت: تماشاگران پس از تساوی در برابر صبا قم در تمرین تیم ملوان بندرانزلی حضور پیدا کردند و از این تیم حمایت کردند.

دست‌نشان با اشاره به اینکه در شش بازی دور برگشت مسابقات نتوانستیم به‌خوبی عمل کنیم بیان داشت: بازیکنان ملوان بندرانزلی نشان دادند که در صورت وجود امکانات می‌توانند نتایج خوبی را کسب کنند.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم نساجی از لحاظ امکانات در شرایط خوبی دارند تصریح کرد: بازی خوب ملوان در خط میانی و حمله باعث شد تا در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه به‌عنوان سرمربی ملوان باور دارم که این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند اظهار داشت: مبلغ دریافتی بازیکنی که در نیم فصل به تیم نساجی اضافه شده ‌از کل مبلغ دریافتی بازیکنان ملوان بیشتر است.

وی با بیان اینکه بردن تیم نساجی مازندران کار سختی است و ملوان بندرانزلی پیروزی ارزشمندی را کسب کرد، گفت: نساجی مازندران با باخت در برابر ملوان بندرانزلی اعتبار خود را از دست نمی‌دهد و می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار