کد خبر: ۵۶۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱ 12 February 2018

تابناک / سرمربی تیم سپید رود رشت گفت: دو سه ماه است حرف هایم را زده ام و اکنون نوبت فدراسیون است که پاسخگو باشد.

علی کریمی پس از خروج از کمیته انضباطی گفت: در جلسه حاضر شدیم و در نهایت آنها سؤال کردند ما هم جواب‌ دادیم.

او افزود:من حرف هایم را زدم و اکنون نوبت فدراسیون است که پاسخگو باشد. دو سه ماه حرف زدم و اکنون وقت جواب دادن مسئولان است. وقتی ساکت به مناظره بیاید یعنی به عنوان نماینده فدراسیون آمده و حرفهایش نقطه نظرات فدراسیون است.

کریمی در مورد اینکه آیا مسئولان کمیته انضباطی تذکری به او دادند یا خیر بیان کرد: در جلسه اول که تذکر نمی دهند وحکم صادر نمی‌ کنند. آنها هم بررسی و سپس جواب می‌دهند.
در تمام جلسات شرکت می کنم

کریمی درباره مناظره با ساکت و خودش گفت:درباره موضوعات اخیر حرف می زنم و اگر تا زمان برگزاری مناظره موضوع جدیدی پیدا کنم درباره او هم حرف می زنم.این جلسه که هیچ تا 10 تا جلسه دیگر هم هر زمان لازم باشد حاضر می شوم.
مطلبی که اظهر من الشمس است را چه بگویم؟

او در مورد اینکه در گذشته بحث فساد در فوتبال دنبال شده گفت: مطلبی که اظهر من الشمس است را چه بگویم.بارها سوال پرسیدید من هم جواب دادم.من همانند این افراد نیستم که شما سوال می پرسیدید آنها پاسخگوی شما نیستند.من همیشه جوابگوی سوال های شما خبرنگاران بودم .
رسانه ها قبل از جام جهانی روی صحبت های من مانور نکردند

سرمربی تیم سپید رود گفت : رسانه ها روی صحبت های من مانور نکردند.
دلیل حضورم در کمیته انضباطی برای مصاحبه با استقلال خوزستان بود

او افزود :درکمیته انضباطی از من سوال کردند و من هم جواب دادم و نوشتم. باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی می گیرد.

کریمی در مورد اینکه آیا کمیته انضباطی از او خواسته تا سکوت کند بیان کرد: باید بگویم حضورم در کمیته انضباطی بابت مصاحبه با استقلال خوزستان بود .قسمتی از این جلسه ضبط شد و یک بخش هم ضبط نشد.
به دنبال پیشرفت فوتبال هستم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اینکه آیا در صورت اینکه نتواند احقاق حق کند به مراجع بالاتر می رود یا خیر گفت: چه احقاق حقی؟ من شکایت نکردم که بخواهم به مراجع بالاتر بروم. ما چند سؤال داشتیم که آنها را مطرح کردیم. در گذشته سوالات خودم را گفتم و آنها در این چند وقت پاسخگو نبودند و اکنون این افراد لطف کردند پاسخگو باشند.

او افزود :ما به دنبال این هستیم تا شرایطی پیش بیاید تا فوتبال پیشرفت کند و چیز دیگری نمی‌خواهیم.

کریمی در ادامه بیان کرد:شما که این همه سؤال دارید از آقایان هم سؤال کنید. البته می‌دانم صد در صد سؤال می‌پرسید ولی او جواب نمی‌دهد. اینکه جواب داده نمی‌شود نشانه چیست؟
جریمه شدن داوران به دور از انصاف است

او درباره جریمه شدن داوران گفت داوران همین طوری پولی دریافت نمی‌کنند حالا اگر بخواهند صحبت کنند و جریمه شوند واقعا دور از انصاف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار