کد خبر: ۵۶۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۹ 12 February 2018

تابناک / مراسم جشن پیروزی انقلاب و آتش‌بازی در میدان شهدای سرپل ذهاب رشت برگزار شد.

مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نورافشانی آسمان رشت در میدان شهرداری رشت و پیاده‌راه فرهنگی این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با اجرای برنامه‌های متنوع نظیر اجرای موسیقی و نورافشانی آسمان همراه بود، مردم رشت بالن‌های ارزوی خود را به آسمان فرستادند تا آسمان ابری رشت در شب پیروزی انقلاب ستاره باران شود.

حضور چشمگیر مردم رشت در جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد که فرموده امام خامنه‌ای در راهپیمایی 22 بهمن محقق می‌شود و مردم با حضورشان یک 22 بهمن باشکوه و کم نظیر را رقم می‌زنند.

مردم رشت با حضور بی‌نظیرشان در شب پیروزی انقلاب، خاطرات شکسته شدن حکومت نظامی رژیم منحوس پهلوی در شب 22 بهمن سال 57 را در ذهن‌ها تداعی کرده و ثابت کردند نسل امروز با وجود تمام مشکلات مانند نسل نخست انقلاب به آرمان‌های خود پایبند است.

زن، مرد، پیر و جوان در میدان شهرداری رشت که روزی میعادگاه عروج شهدا بود جمع شدند و یک صدا بانگ "الله‌اکبر" سر دادند تا به جهانیان ثابت کنند هنوز هم عقاید انقلابشان با باورهای اسلامی عجین و گره‌خوره است.

جوانان امروز انقلاب اسلامی شاید در ظاهر شبیه جوانان نسل نخست انقلاب نباشند اما همانند آن‌ها پاسدار استقلال و آزادی کشورشان هستند و تا پای خون از آن دفاع می‌کنند.

مردم رشت با در دست دادن پرچم ایران نشان دادند که شاید به شرایط اقتصادی انتقاد داشته باشند اما راهشان از آن‌هایی که پرچم کشورشان را به آتش می‌کشد جدا است و آن‌ها پرچم کشورشان را همانند جانشان دوست دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار