کد خبر: ۵۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 11 February 2018

تابناک گیلان / مردم متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی درسی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب با نمایش وحدت و همدلی، وفاداری، انسجام ملی، شورو شعور انقلابی، برگ زرین دیگری را به تاریخ پرافتخار و حماسی ملت بصیر ایران اضافه کردند.

به گزارش ایرنا ،یوم الله 22 بهمن ماه روز هیهات من الذله ، روز تجدید بیعت با آرمانهای بلند امام راحل و شهدای گلگون کفن انقلاب، نمایش عزم و اراده ملی و پایبندی به ارزشهای انقلاب، لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب و پاسخی قاطع و کوبنده به یاوه گویی ها دشمنان انقلاب است.
مردم ایران اسلامی در بیش از 5 هزار نقطه از شهرها و روستاهای کشور بار دیگر با حضور پرشور و مقتدرانه خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه عظمت ایران اسلامی را به نمایش ‌گذاشتند و به دشمنان انقلاب و نظام یاد آور شدند که ملت ایران همواره از مسئولان، دولتمردان و ارزشهای نظام و انقلاب حمایت می‌کنند و هیچگاه در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نخواهند آورد.
حضور پرشور گروههای مختلف مردمی از جمله علما و روحانیان تشیع و تسنن، کارمندان، اصناف، بازاریان، فرهنگیان، جامعه ورزش، دانشجویان و دانش آموزان، جوانان و کودکان، زنان و مردان سراسر کشور جلوه ای خاص از وحدت و همدلی را در روز یکشنبه 22 بهمن سال 1396 به معرض نمایش گذاشت.
گزارش خبرنگاران ایرنا از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه در استانهای کشور به شرح زیر است:
*گیلان ( رشت )
دیار میرزا کوچک خان جنگلی امروز (یکشنبه) با حضور حماسی و غرور آفرین اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تماشایی تر از همیشه است .
در این آیین ملی و میهنی شهروندان مرکز استان سبز گیلان از مسوولان گرفته تا پیر و جوان، دانش آموزان، فرهنگیان، بازاریان، کارمندان و کودکان همراه با والدین شان، به عشق امام، رهبری و شهدا خروشان تر از همیشه برای خلق حماسه دیگری آمده اند تا عشق خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی فریاد زنند.

*کرمانشاه
مردم اهل تشیع، تسنن و اهل حق کرمانشاه دسته دسته به سمت مسیر از پیش تعیین شده که مقابل مسجد جامع اعلام شده بود حرکت کردند تا جزو اولین هایی باشند که در جشن پیروزی انقلاب شرکت می کنند.
آنها با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن نمایش عزت و شکوه ملی، ورود انقلاب به 40 سالگی را جشن گرفتند.
حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم حضور داشتند.

*ایلام
حضور گسترده اهالی مناطق مختلف شهری و روستایی ایلام در آیین سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر یاد شور و عشق 22بهمن 57 را به کالبد استان مرزی ایلام افکند.
افراد، اقشار و گروه های مختلف اجتماعی شهرستان های ملکشاهی ، مهران ، دهلران ، دره شهر ، بدره ، سیروان ، چرداول ، ایوان و ایلام با حضوری پرشمار نشان داند که فخری که با تبعیت از آموزه های انقلاب اسلامی یافته اند با جان سرشته و مطلوب همواره آنان است.

*آذربایجان غربی (ارومیه)
مردم ولایتمدار آذربایجان غربی دسته دسته از کرد و ترک تا آشوری و ارمنی از ساعت اولیه صبح امروز در 60 نقطه از این استان پهناور به خیابان ها آمدند و با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
در سخنرانی پایانی این راهپیمایی باشکوه نیز نوه امام راحل بر مبارزه با فساد اقتصادی تاکید کرد.

* فارس (شیراز)
اقشار مختلف مردم استان فارس با در دست داشتن دست نوشته ها ، پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با سر دادن شعارهایی ولایی و وحدت آفرین بار دیگر بر حمایت از انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب تاکید کردند.
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان 22 بهمن شیراز سخنرانی کرد.

*مازندران (ساری )
همزمان با آغاز راهپیمایی 22 بهمن صدای وحدت ، اتحاد و دفاع از انقلاب اسلامی در مرکز استان و 59 نقطه از شهرها و روستاهای مازندران طنین انداز شد.
مردم این خطه از شمال کشور، با سر دادن شعار لبیک یا خامنه ای، با خلق حماسه وحدت ملی با نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا بیعتی دوباره کردند.

*سیستان و بلوچستان (زاهدان)
مردم شیعه و سنی زاهدان در سی و نهمین بهار انقلاب اسلامی با فریاد استکبارستیزی برای بیعتی دوباره با آرمانهای امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه سخنران اصلی راهپیمایی 22 بهمن در زاهدان بود.
راهپیمایی 22 بهمن علاوه بر زاهدان در 18 شهرستان دیگر و بخش های مختلف استان برگزار شد.

*کرمان
مردم کرمان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن سال 96، در راه خلق حماسه ای دیگر گام نهادند و بهار را در زمستان به جان زمان و مردمان این دیار میهمان کردند.
کرمانی ها با سردادن شعارهایی ولایی بار دیگر عزت و اعتقاد مقدس ایرانیان را به تصویر کشیدند.
سردار سلیمانی نیز در جمع راهپیمایان کرمان حضور داشت.

* زنجان
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در زنجان و شهرها و روستاهای مختلف این استان برگزار شد.

*اردبیل
مردم ولایتمدار شهرهای مختلف اردبیل نیز امروز در هوایی سرد در راهپیمایی بزرگ و وحدت آفرین 22 بهمن شرکت کردند و و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند .
شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، گرمی، مشگین شهر، نیر، سرعین، نمین، خلخال، کوثر و سرعین نیز شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن بود.

*اصفهان
مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار دیار نصف جهان ، زن و مرد، پیر و جوان با فریادهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر ضد ولایت فقیه با حمل دست نوشته ها و پلاکاردهایی بر علیه استکبار و طرفداران آنها باردیگر خروش خود را به رخ دشمنان نظام ایران اسلامی کشاندند.
در شهرستان ها، شهرها و روستاهای استان اصفهان نیز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همراه با برنامه های متنوع برگزار شد.

*چهارمحال بختیاری(شهر کرد)
راهپیمایی بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم در آستانه ورود به جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در نقاط شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری و 142نقطه چهارمحال و بختیاری و در شهرکرد مرکز استان برگزار شد.

*خراسان رضوی (مشهد)
مراسم شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم،حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی و آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و دیگر مسئولان برگزار شد.
جمعیت حاضر در این جشن ملی با حمل پرچمهای ایران، تصاویر امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فریاد زدند.

*خراسان شمالی (بجنورد )
راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در 46 نقطه استان خراسان شمالی با حضور گسترده مردم دیار گنجینه معرفت و فرهنگ ها برگزار شد.
مردم این خطه با حضور گسترده خود در راهپیمایی عظمت و اقتدار نظام اسلامی را یکبار دیگر به جهانیان نشان دادند.

*یزد
مردم مومن دارالعباده یزد، همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شکوه همبستگی و ولایتمداری خود را در منظر جهانیان به نمایش گذاشتند و بار دیگر عزت ، اقتدار و دلبستگی عمیق خود را به اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتند.

*البرز(کرج)
مردم انقلابی استان البرز و شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، فردیس، اشتهارد و طالقان همچون سالهای گذشته با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بر تداوم حرکت توفنده و پرقدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله های عزت و سرافرازی و علم در جهان تاکید کردند و آغاز چهلمین بهار آزادی را جشن گرفتند.

*هرمزگان (بندرعباس)
امروز مردم جاسک همچون دیگر اقشار مختلف کشور در سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه دست به دست یکدیگر دادند و با مشت های گره کرده و با فریاد الله اکبر به جهانیان نشان دادند که تا آخرین قطره خون پای نظام اسلامی ایستاده اند.
راهپیمایی غرورآفرین و حماسه ساز 22 بهمن در بخش لیردف و روستاهای بخش مرکزی جاسک نیز برگزار شد.

*خراسان جنوبی (بیرجند)
مردم همیشه در صحنه 100 نقطه شهری و روستایی استان خراسان جنوبی با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، اقتدار و همبستگی و حمایت قاطع و مجدد خود را از آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
در این راهپیمایی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس در جمع راهپیمایان سخنرانی کرد.

* قزوین
مردم استان قزوین نیز همراه با دیگر هموطنان خود با حضوری حماسی، باشکوه و به یادماندنی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.
راهپیمایی امروز مردم این دیار از ایران زمین در بیش از 100 نقطه این استان انجام شد.

*قم
راهپیمایی باشکوه، عزت آفرین و وحدت بخش یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.
در راهپیمایی امروز مراجع عظام تقلید، علما، استادان، فضلا، طلبه های حوزه های علمیه، مسئولان، قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و طلبه های خارجی با شوری خاص و وصف ناپذیر حضور پیدا کردند .

*مرکزی (اراک )
مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی با در دست داشتن پارچه نوشته ها، تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب به میادین و خیابان های اصلی شهرها و روستاهای استان آمدند و عشق و ارادت خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه به منصه ظهور گذاردند.

*آذربایجان شرقی (تبریز)
مردم ولایتمدار تبریز و مسئولان استانی نیز همچون دیگر استان های کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه شور و شعور انقلابی خود را در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا به نمایش گذاشتند .

* سمنان
راهپیمایی بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور اقشار مختلف مردم در 60 نقطه شهرستان های آرادان ، گرمسار ، سرخه ، سمنان ، مهدی شهر ، دامغان ، شاهرود و میامی برگزار شد.
آیت الله سیداحمد خراسانی عضو خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جمع راهپیمایانی شاهرود و حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سمنان سخنرانی کردند.

*کردستان
همزمان با سراسر کشور در 90 نقطه از کردستان مردان و زنان غیور این استان که بیشتر مردان با لباس کُردی در این آیین شرکت داشتند بیانگر جلوه موزاییک فرهنگی و قومی این استان در وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.
سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم سخنرانی کرد.

*همدان
امروز در سی و نهمین بهار انقلاب، اقشار مختلف مردم همدان با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ندای وحدت و اتحاد سردادند.
این مراسم امسال به طور همزمان در بیش از 75 نقطه از استان همدان برگزار شد .

*خوزستان (اهواز)
قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان ، ورزشکاران، دانشگاهیان، کارمندان، کارگران ، طلاب و مسئولان دستگاههای مختلف امروز در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حضور پیدا کردند و در آستانه چهلمین بهار آزادی بار دیگر با آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
در راهپیمایی 22 بهمن در اهواز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

*کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج)
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرها، بخش‌ها و نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. مردم شهرها و بخش‌های دوگنبدان، سی سخت، مارگون، ممبی، بوستان، قلعه رئیسی و سرآسیاب ،یاسوج، دهدشت، لیکک، چرام، باشت، لنده، پاتاوه، چیتاب، لوداب، سوق، دیشموک، سرفاریاب و سپیدار نیز در این راهپیمایی پرکوه شرکت کردند.

*بوشهر
بوشهری ها نیز در آستانه چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور توام با شعور خود در راهپیمایی 22بهمن حضور یافتند و حماسه وحدت و تبعیت از ولایت را به منصه ظهور رساندند.

*گلستان (گرگان)
مراسم محوری جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان گلستان و 45 نقطه شهری امروز یکشنبه با راهپیمایی مردم گرگان برگزار شد.
حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده و مشارکت گسترده جوانان و زنان گرگانی از جلوه های خاص راه پیمایی 22 بهمن در گرگان است.

*لرستان (خرم آباد)
مردم لرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با در دست داشتن پلاکاردها، تصاویری از دوران پیروی انقلاب و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در صفوف منسجم جشن پیروزی انقلاب را برگزار کردند و با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این سرزمین افزودند.
در خرم آباد این مراسم با حضور دادستان کل کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، یگان های نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان ، عشایر غیور، ورزشکاران، فرهنگیان و دانشگاهیان و جامعه کارگری و کارمندی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار