کد خبر: ۵۶۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 11 February 2018

تابناک / عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مسئولان و کارگزاران انقلاب باید بار دیگر اهداف انقلاب را مرور کنند و تلاش آنها در جلب رضایت مردم دوچندان شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب رشت با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: خداوند به حضرت موسی(ع) دو فرمان داد که در وهله نخست امتش را از ظلم و ستم نجات دهد و سپس به مردم یادآوری کند که چه نعمتی به‌دست آورده‌اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایام‌الله‌هایی مانند دهه فجر برای مردم نشانه‌های بسیاری دارد خاطرنشان کرد: افراد با ایمان در سختی‌ها خود را نمی‌بازند و پس از پیروزی نیز دچار غرور نشده و خدا را شکر می‌کنند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم 22 بهمن را یک یوم‌الله بزرگ الهی دانست و عنوان داشت: کشور ما در گذشته مهد ظلم بود و بیگانگان بر ما حکومت می‌کردند اما امام خمینی(ره) موسی‌وار جامعه را به‌سوی روشنی هدایت کرد‌.

امام جمعه قم با بیان اینکه برای پاسداشت انقلاب نباید فقط به برگزاری مراسم 22بهمن اکتفا کرد ابراز داشت: بررسی و مطالعه جامع گذشته، درک شرایط امروز و برنامه‌ریزی برای آینده از اقداماتی است که تمام مردم باید انجام دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به فراز و فرود‌های فراوان انقلاب اسلامی در طول 39سال تصریح کرد: در این سال‌ها دشمنان ما را تحریم کردند، علیه ما جنگ به راه انداختند و ما را با جنگ فرهنگی مواجه کردند اما امروز می‌بینیم مردم با تمام وجود به میدان دفاع از انقلاب آمدند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مردم حاضر نیستند بخاطر مشکلات موجود به انقلابشان پشت کنند گفت: امروز مسئولان و کارگزاران انقلاب باید بار دیگر اهداف انقلاب را مرور کنند زیرا ما انقلاب کردیم برای رفع فقر، رفع مشکلات فرهنگی و ایجاد امنیت برای مستضعفان جامعه و این اهداف می‌بایست در جامعه پیاده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همراهی مردم با امام راحل در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت: در طول دوران انقلاب حجم عظیمی از انرژی مسئولان صرف خنثی کردن فتنه‌های دشمن شده است.

امام جمعه قم با بیان اینکه امروز عده‌ای فکر می‌کنند که آمریکا، اروپا، منافقان و سلطنت طلبان می‌توانند منجی کشور باشند تصریح کرد: آن‌ها امروز "دایه‌ مهربان‌تر از مادر" شده‌اند اما دلسوزترین فرد برای ما خودمان و رهبرمان هستیم.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تلاش‌های مقام معظم رهبری در راستای آگاهی بخشی به ملت ایران و جهان گفت: امروز بار سنگین انقلاب بر دوش رهبری است و همانگونه که ایشان فرمودند تحریم‌ها و مشکلات سبب شده است تا زحمات مسئولان نظام به طور کامل نتیجه ندهد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا با سیاه‌نمایی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را سانسور کند اظهار داشت: آنچه که امروز دشمنان در شبکه‌های مجازی برای مردم بیان می‌کنند خلاف واقعیت است.

امام جمعه قم با بیان اینکه امروز پیشرفت‌های انقلابی سبب عقب ‌نشینی دشمن شده است خاطرنشان کرد: ما اگر در داخل کشور وحدت داشته باشیم هیچ ترسی از تهدید‌های خارجی نداریم و اگر دشمن غلطی کند او را پشیمان می‌کنیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اختلاف بین قوا یکی از تهدیدهای داخلی است که سبب بی‌اعتمادی مردم می‌شود عنوان داشت: بی‌تفاوتی مردم نسبت به معضلات فرهنگی یکی دیگر از تهدیدهایی است که کشور را از داخل به خطر می‌اندازد.

وی با اعلام اینکه جوانان ایران اسلامی همواره آمادگی دفاع از ارزش‌های کشور را دارند گفت: وجود افراد نفوذی در داخل کشور یک تهدید داخلی برای ما است و نفوذی فقط کسی نیست که از آمریکا آمده باشد بلکه مسئولی که کار مردم را انجام نمی‌دهد و آنان را اذیت می‌کند نیز نفوذی محسوب می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم هوشیاری ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید در گوشه‌ گوشه کشورمان دیدبان انقلاب باشیم و از نفوذ دشمن در مرز‌های جغرافیایی، فرهنگی و اجتماعی کشور جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار