کد خبر: ۵۶۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 11 February 2018

 

تابناک / هزاران تن از راهپیمایان شهرستان مرزی آستارا در راهپیمایی ۲۲ بهمن در راستای دفاع از آرمان های امام راحل ندای حمایت از انقلاب و رهبری سر دادند .

 مردم مرزنشین و شهید پرور آستارا صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه با دل های گرم و صمیمی در راهپیمایی با شکوهی که توسط حضور آنها پرشور و با نشاط شده بود، شرکت کرده و حماسه ای به یاد ماندنی از جنس وحدت و همدلی خلق کردند. .

مردم همیشه در صحنه آستارا قبل از ساعت اعلام شده برای آغاز راهپیمایی، دسته دسته از مسیرهای تعیین شده، خود را به محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه آستارا رساندند تا در کنار همدیگر شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دهند.

اقشار مختلف مردم آستارا در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها مسئولان و نیز نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند، نشان دادند که خواستار تداوم شعار اساسی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و حفظ ارزش های انقلابی هستند.

حضور اتباع مسلمان جمهوری آذربایجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن آستارا

در بین سیل خروشان جمعیت راهپیمایان در شهر مرزی آستارا، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان، دانش آموزان، بازاریان، کارمندان، کارگران، بسیجیان، زنان و دختران ولایتمدار آستارایی و همچنین  اتباع مسلمان کشور دوست و همسایه جمهوری آذربایجان از شهرهای آستارا و لنکران این کشور، متحد و یکپارچه حضور داشتند. شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و مرگ بر منافق در روز ۲۲ بهمن در فضای شهرستان مرزی بندر آستارا طنین انداز شده بود و بادکنک های رنگی و پرچم های سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی ایران در دستان نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب که صورت خود را به رنگ پرچم ایران نقاشی کرده بودند، جلوه ای از زیبایی را به رخ می کشید.

همچنین انبوه پلاکارد هایی چون ما مطیع رهبریم، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، منتظر امر رهبریم و تمثال امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شکوهی مضاعف به خیل انبوه جمعیت  در خیابان امام خمینی (ره) آستارا داده بود.

در روز ۲۲ بهمن تنوع رنگ های به کار رفته در راهپیمایی شهرستان آستارا، فرصتی گرانبها را برای عکاسان و تصویربرداران، دانشجویان عکاسی، خبرنگاران خبرگزاری ها و علاقه مندان به عکس سلفی با پرچم مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده بود.

حضور نماینده فعلی شهرستان و نمایندگان ادوار آستارا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و همچنین حضور کاندیداهای احتمالی انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستارا و در میان راهپیمایان، پرواز هلی شات ویژه تصویربرداری و همچنین پرواز یک فروند پاراگلایدر در آسمان آستارا در کنار حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی، ناجا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تک تیراندازان هنگ مرزی آستارا به جهت تامین امنیت راهپیمایی از حاشیه های این راهپیمایی باشکوه بود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن آستارا با بیان اینکه ملت غیور ایران اسلامی همواره درصحنه های مختلف ملی حضوری پررنگ داشته اند، اظهار کرد: مسئولان کشور باید زحمات این مردم همیشه وفادار به امام راحل و شهدا را با خدمات رسانی شایسته پاسخ دهند.

ولی داداشی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به برکت آرمان های انقلاب، خون شهدا و ولایت فقیه در اقتدار و قدرت است و پشتوانه عظیمی از مردم بابصیرت و همیشه در صحنه را در اختیار دارد، افزود: دفاع از ارزش های اصیل اسلامی، شعار اصلی انقلاب ملت ایران بوده و ۲۲ بهمن نیز نماد عظمت و عزت ملی مردمانی است که آگاه تر از گذشته پای آرمان های اسلام و انقلاب  ایستاده اند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هویت و اصالت را به امت اسلام بازگرداند و به عنوان جامع ترین انقلاب تاریخ بشریت، با اقتدار پیش می رود.

در پایان این مراسم راهپیمایان با قرائت قطعنامه ای با آرمان های امام و انقلاب بیعت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار