کد خبر: ۵۶۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۰ 10 February 2018

تابناک / نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی وزیر نفت نسبت به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت خانه متبوعه‌اش شد.

ذبیح نیکفر شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به اختلاس یک‌صد میلیارد تومانی در وزارت نفت و متواری شدن متهم آن اظهار کرد: شنیدن اخبار اختلاس در کشور برای مردم بسیار نگران‌کننده است.

وی با تاکید بر اینکه باید دستگاه‌های نظارتی قوی‌تر عمل کنند، افزود: وقتی خود وزیر نسبت به این مسئله و اختلاسی که رخ‌داده اذعان دارد باید پاسخگو نیز باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت منابع ملی و حفظ بیت‌المال از سوی مسئولان بیان کرد: مقامات قضایی و دستگاه‌های نظارتی باید پیگیری کنند تا خسارت و پولی که از بیت‌المال کسر شده به خزانه برگردد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان به‌ضرورت مقابله با مفاسد اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: متأسفانه با مجرمین برخورد آن‌چنانی نمی‌شود و همین مسئله موجب شده تا اختلاس‌ها در کشور رواج پیدا کند.

نیکفر از برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی را مطالبه عمومی برشمرد و افزود: همه مسئولان و ملت خواستارند تا نسبت به این نوع از اختلاس‌ها برخورد قاطعی صورت بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار