تابناک / در کانال آقای نماینده همه چیز وجود دارد، حتی بعضی وقت ها گاف هایی در متون و …، تصاویری از دیدارها و حماسه های حضور و شرکت در فلان مجلس و گاهی نیز در این میان یکی دو مصاحبه و خبر معمولا با طعم انتقاد از مسئولین و … نیز دیده می شود، دریغ از اظهارات و نوشتارهایی در مقام پاسخگویی به عنوان یک فرد مسئول!
کد خبر: ۵۶۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 09 February 2018

تابناک / در کانال آقای نماینده همه چیز وجود دارد، حتی بعضی وقت ها گاف هایی در متون و …، تصاویری از دیدارها و حماسه های حضور و شرکت در فلان مجلس و گاهی نیز در این میان یکی دو مصاحبه و خبر معمولا با طعم انتقاد از مسئولین و … نیز دیده می شود، دریغ از اظهارات و نوشتارهایی در مقام پاسخگویی به عنوان یک فرد مسئول!

به گزارش «بامردم»، نماینده مردم لاهیجان در حالی روز گذشته در نشست بصیرتی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت «حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارم و کاری که فکر می‌کنم را با مشورت عقلا انجام می‌دهم» که پیش از این در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لاهیجان در بخشی از سخنان خود، گفته بود «پند و اندرزی به عنوان یک برادر کوچک برای همه آن هایی که در رسانه ها قلم می زنند، در فضای مجازی در منازل گوشه و کنار نشستند و دنبال این هستند که ببینند از دهان کسی چه در می آید و پیرامون آن قلم فرسایی کنند، طبل اختلافات، موافقت و موافقت ها را به صدا در بیاورند، به عنوان یک برادر کوچک نصیحت می کنم که دست از این کارشان بردارند، آن هایی که طی چهار دهه از انقلاب اسلامی به نتیجه نرسیدند شما هم، هم اکنون به نتیجه نخواهید رسید و برخی از اتفاقاتی که شما دنبال آن هستید به نتیجه نخواهد رسید.» و این گفته ها نشان از تاب و طاقت کم ایشان در برابر نقدها می دهد.

البته این اظهارات و پند و اندرز های نیکفر واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشت که پرداختن به آن خود نوشتار مستقلی می طلبد و از حوصله ی این نوشتار خارج است.

آقای دکتر قطعا خود بهتر می دانند بخش اعظمی از این نقد ها سخنان و مطالبات مردمی است که رسانه ها را برای بیان و انشار مطالباتشان انتخاب کرده اند، چرا که رسانه ها چشم های بینا و زبان های گویای مردم هستند (البته نه همه رسانه ها!) پس شایسته است همانگونه که می فرمایید حساسیتی به نقدهای رسانه‌ها ندارید در مقام پاسخگویی به نقد ها و مطالبات نیز برآیید!

متاسفانه نه تنها اینچنین نمی شود بلکه رسانه های نزدیک به آقای نماینده که حتی آدرس آپلود تصاویر پایگاه های رسمی ایشان نیز از سرور های این سایت های خاص می باشد! و گاها برخی حتی ادمینی کانال را نیز بر عهده دارند به عنوان شخصی ثالث و غیر مرتبط در مقام پاسخگویی به نقد ها بر آمده و با رویکرد فرار به جلو، فضاسازی و تخریب و تشویش خواندن نقدهای به حق و همچنین استفاده از واژگانی همچون اغتشاشگر برای منتقدین، اصل وحدت و همدلی را نشانه گرفته و بر طبل اختلافات می کوبند.

در کانال آقای نماینده همه چیز وجود دارد، حتی بعضی وقت ها گاف هایی در متون و …، تصاویری از دیدارها و حماسه های حضور و شرکت در فلان مجلس و گاهی نیز در این میان یکی دو مصاحبه و خبر معمولا با طعم انتقاد از مسئولین و … نیز دیده می شود، دریغ از اظهارات و نوشتارهایی در مقام پاسخگویی به عنوان یک فرد مسئول!

شاید هنوز به این باور نرسیده ایم که سعی در فرار به جلو، فرافکنی، نیش و کنایه یا اتهام و تهدید و پند و اندرزگویی در رابطه با بسیاری از مسائل تنها بخشی از ویژگی های کسانی است که به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخگویی به نقد ها، به حاشیه پرداخته و همواره به منتقدین خود بی احترامی می کنند.

شاید بازهم همچون گذشته باید این را تکرار کرد که مردم خود بر همه امور نظارت کافی را داشته و در گذر زمان بسیاری از حقایق روشن خواهد شد و تاریخ و وجدان عمومی عملکرد ما را داوری خواهند کرد!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار