عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدترین ضربه به حکومت دینی و ولایت فقیه این بوده که عده ای در میانه راه دشوار انقلاب اسلامی به قوای کشور برچسب ناکارآمدی بزنند.
کد خبر: ۵۶۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 09 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بدترین ضربه به حکومت دینی و ولایت فقیه این بوده که عده ای در میانه راه دشوار انقلاب اسلامی به قوای کشور برچسب ناکارآمدی بزنند.

حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه پنجشنبه در حسینیه پیروان مکتب الحسین گرگان افزود: امروز تکلیف ملی و انقلابی مجموعه نظام و دولت تلاش برای رفع کاستی های کشور است و همه احزاب از اصولگرا تا اصلاح طلب و اعتدال گرا برای تحقق اولویت نخست جامعه که توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار است ،بکوشند.
عضو مجمع روحانیون مبارز افزود: متاسفانه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری هنوز در حال وهوای انتخابات هستند و ماشین تخریب آنها روشن است و می خواهند دولت و مجلس را ناکارآمد نشان دهند غافل از اینکه همه ما سوار بر کشتی انقلاب هستیم و از کاستی های یکدیگر نباید خوشحال شویم و این بزرگترین ضربه به حکومت اسلامی و ولایت فقیه است.
وی؛ گریزی به مساله فساد در کشور زد و گفت: یکی ازمسائلی که مردم را می رنجاند، فساد در دستگاه های اجرایی (نه صرفا دولت) است که این موضوع زیبنده حکومت اسلامی نیست، در حکومت دینی و در زیر سایه ولایت کوچکترین فساد مورد قبول و پذیرش نیست، تشکل های سیاسی در برخورد با فساد پیشتاز شوند و با همراهی سایرنهادهای رسمی وارد عمل شوند، هم اینک نیازمند جهاد ملی علیه فساد در دستگاه های مختلف هستیم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: مجلس و نمایندگان مجلس باید با همت بیشتری برای عبوردادن کشور از این گردنه سخت وارد عمل شوند، مجلس موتور محرکه نظام بوده و در ریل گذاری توسعه کشور نقش اساسی تری ایفا کرده و از روزمرگی پرهیز کند.
وی روز 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: همه احزاب و گروه ها با حضور در صحنه، نمایشی از وحدت و امید خلق کنند و با نمایش قدرت ،خواب آشفته دشمنان نظام را نقش برآب کنند.
انصاری همچنین به شخصیت هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: تلاش ها و خدمات ارزنده و بیشمار ایشان در عرصه توسعه کشور و ایجاد زیرساخت های توسعه در دوران سازندگی مشهود است.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی متاسفانه در اواخرعمر پربرکت خود از سوی دشمنان و دوستان مهجور و مظلوم واقع شد و نه فقط رسانه های خارجی بلکه رسانه های های داخلی که از بیت المال تغذیه می کنند نیز قدم در راه تخریب ایشان برداشتند و البته رسانه ملی نیز در این مسیر قدم برداشت.
به گزارش ایرنا آئین گرامیداشت دهه فجر و یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، تربتی نژاد و هزار جریبی نمایندگان گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران کل و مسئولان شهرستانی برگزار شد.
این برنامه از سوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان و جمعی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس استان گلستان برگزار شد.

 

 

//ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار