نماینده مردم رشت؛
تابناک / دولت باید حجم و گستردگی خود را کاهش دهد زیرا این گستردگی سبب وجود دستگاه‌های مازاد و در نتیجه پیچیدگی بوروکراسی اداری برای مردم شده است‌‌‌.
کد خبر: ۵۶۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 09 February 2018

تابناک / دولت باید حجم و گستردگی خود را کاهش دهد زیرا این گستردگی سبب وجود دستگاه‌های مازاد و در نتیجه پیچیدگی بوروکراسی اداری برای مردم شده است‌‌‌.

جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای دولت است تا عملکرد خود را به مردم گزارش داده تا مردم نظرات و دیدگاه‌هایشان را در این خصوص بیان کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس‌شورای اسلامی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در راستای کم‌ رنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام گفت: جمهوری اسلامی در کنار پیشرفت‌های چشمگیرش، نقاط ضعفی نیز داشته که دشمنان عمدتاً آن‌ها را برجسته می‌کنند و ما باید تلاش کنیم تا پیشرفت‌ها را به طور روشن برای مردم بیان کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمنان انقلاب پیرامون مسئله اقتصاد در ایران خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد شاهد پیشرفت‌های خوبی در حوزه زیرساخت‌های روستایی و شهری بوده‌ایم اما تاثیر آن بر سبد درآمدی و سفره‌های مردم دیده نمی‌شود.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه دولت باید در راستای مبارزه با فساد، گزارش شفافی از عملکرد خود ارائه دهد عنوان داشت: حجیم بودن و گستردگی دولت یکی از دلایلی است که مانع مبارزه دولت با فساد می‌شود.

کوچکی‌نژاد با انتقاد از پیچیدگی بوروکراسی اداری در دولت ابراز داشت: دولت باید حجم و گستردگی خود را کاهش دهد زیرا این گستردگی سبب وجود دستگاه‌های مازاد و در نتیجه پیچیدگی بوروکراسی اداری برای مردم شده است‌‌‌.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه امنیت خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها سبب شده است تا نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز دشمنان را شکست داده و سبب عقب‌نشینی آن‌ها شویم.

وی با اعلام اینکه براساس قانون برنامه ششم دولت موظف است 15 درصد از حجم‌ کاری خود را به بخش خصوصی واگذار کند گفت: بسیاری از خدمات مانند ارائه آب و برق و گاز را بخش خصوصی می‌تواند با هزینه کمتر به مردم ارائه دهد اما دولت ضمن بی‌توجهی به این قانون، 15 درصد نیز افزایش حجم داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مجلس در تلاش است تا در بودجه سال 97 زمینه کاهش حجم و گستردگی دولت را فراهم کند گفت: گستردگی و حجیم شدن دولت‌ها سبب تنبلی آن‌ها و در نتیجه کاهش تولید می‌شود و همین امر از پیشرفت اشتغال جلوگیری می‌کند.

کوچکی‌نژاد با اشاره به تشکیل کمیسیون رسانه در مجلس خاطرنشان کرد: این کمیسیون به‌منظور مدیریت بهتر و بیشتر حوزه رسانه و فضای مجازی تشکیل شده است زیرا شورای عالی فضای مجازی نتوانست نظر رهبری را در خصوص مدیریت فضای مجازی جلب کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه واردات بی‌رویه کمر اقتصاد ایران را شکسته است اظهار داشت: ما در کشور 25 میلیارد دلار واردات قاچاق داریم که دولت ادعا می‌کند آن را به 15 میلیارد دلار کاهش‌ داده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اثرات مخرب محصولات تراریخته بر سلامت مردم خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر میزان واردات این محصولات در کشور 3 تا 4 میلیارد دلار است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه وزیر کشور به‌زودی برای پاسخگویی به سئوال نمایندگان به مجلس می‌رود ابراز داشت: وی باید پاسخگو باشد که چگونه برخی افراد بدون استخدام رسمی منصب‌های سیاسی کلان دریافت می‌کنند.

کوچکی نژاد

وی با اشاره به انتصاب معاون جدید سیاسی و امنیتی استانداری گیلان تصریح کرد: معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری گیلان از خود عملکرد بدی به جای گذاشت و حوزه کاری خود را به شکل حزبی و جناحی مدیریت می‌کرد و ما امیدواریم معاون سیاسی جدید انسان عاقلی باشد.

کوچکی‌نژاد با انتقاد از عملکرد وزیر کشور در خصوص انتصاب معاونان غیربومی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: وقتی استاندار غیربومی است حداقل معاونان او می‌بایست بومی باشند تا بتوان از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار