کد خبر: ۵۶۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴ 07 February 2018

تابناک / نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه آمارهای درست و دقیق در حوزه اشتغال و پرهیز از شعارزدگی در حوزه کسب‌وکار گفت: اشتغال در گیلان ناپایدار و فصلی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی رودسر با گلایه‌مندی از ارائه آمارهای کذایی برخی از مسئولان درباره واحدهای صنعتی و اشتغال گیلان اظهار کرد: باید آمارهای درستی درباره وضعیت اشتغال و ظرفیت‌های موجود در استان گیلان و به‌ویژه شهرستان‌های رودسر و املش ارائه شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گیلان در حوزه کسب‌وکار گفت: در گیلان با تراکم جمعیت و نخبگان فارغ‌التحصیل شده می‌توان از این نیروها و سرمایه‌ها به‌عنوان کارآفرینان در فضای کسب‌وکار تولید واحدهای صنعتی استفاده کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اجتناب از شعارزدگی در حوزه کسب‌وکار و اشتغال جوانان افزود: اهتمام همگان در ایجاد فضای بهتر جهت بهبود وضعیت اقتصادی و اشتغال ضروری است.

وی افزود: با راه‌اندازی راه‌آهن، آزادراه قزوین به کلاچای، کنارگذر آستارا به چمخاله و حسن سرا و صنعت پتروشیمی جوانان جویای کار از وضعیت فعلی خارج می‌شوند و اقتصاد منطقه رونق می‌گیرد.

عباسی با اشاره به اینکه اشتغال در گیلان بیشتر ناپایدار و فصلی است تصریح کرد: با ایجاد فضای اشتغال و تولید سبد درآمدی مردم زیاد و دغدغه‌های آن‌ها کمتر می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران بسیار بی‌کفایت و نالایق هستند و برای سرمایه‌گذاران سنگ‌اندازی می‌کنند افزود: باید در چارچوب قانون با مردم بود و آن‌ها را فراموش نکرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از اختصاص شش میلیارد تومان برای آزادراه تجاری آستارا به چمخاله و حسن سرا خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که این مسیر تا سال 97 باز و به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان نباید سیاه نمایی کنند افزود: با پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود می‌توان بلوغ و رویش‌های انقلاب را دید، گزارش‌های مسئولان شهرستان رودسر و املش باید دقیق و شفاف باشد تا با کمک ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها و موقعیت‌های انسانی بتوانیم جشن اشتغال را در این شهرستان بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار