عضو خبرگان رهبری خطاب به دکتر ولایتی؛
تابناک گیلان / باید گفت وعلی السلام السلام… که دانشگاه آزاد اسلامی با این عریض و طویلی، از باب قحط الرجال، گرفتار شخصی شده که بر اثر کسالت و بیماری یا کثرت اشتغالات و تصدی ده ها مسئولیت دیگر، از آنچه که در زیر مجموعه مستقیم خودش صورت می گیرد، خبر ندارد. خداوند انشاالله عاقبت دانشگاه آزاد اسلامی را با این اوضاع و احوال، ختم به خیر کند. گر چه امیدی نیست و از همین الان، شواهد و نشانه های افول و ورشکستگی این دانشگاه به خوبی مشهود و ملموس است.
کد خبر: ۵۶۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 05 February 2018

تابناک گیلان / باید گفت وعلی السلام السلام… که دانشگاه آزاد اسلامی با این عریض و طویلی، از باب قحط الرجال، گرفتار شخصی شده که بر اثر کسالت و بیماری یا کثرت اشتغالات و تصدی ده ها مسئولیت دیگر، از آنچه که در زیر مجموعه مستقیم خودش صورت می گیرد، خبر ندارد. خداوند انشاالله عاقبت دانشگاه آزاد اسلامی را با این اوضاع و احوال، ختم به خیر کند. گر چه امیدی نیست و از همین الان، شواهد و نشانه های افول و ورشکستگی این دانشگاه به خوبی مشهود و ملموس است.

 

چگونه است شما به عنوان رئیس هیات امنای مرکزی از عزل و نصب های زیر مجموعه خودتان مطلع نیستید؟ / دانشگاه آزاد از باب قحط الرجال، گرفتار شخصی شده که از آنچه که در زیر مجموعه مستقیم خودش صورت می گیرد، خبر ندارد! / شواهد و نشانه های افول و ورشکستگی این دانشگاه به خوبی مشهود و ملموس است

 

در نامه سرگشاده ای که در اختیار پایگاه خبری جماران قرار گرفته، آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان، خطاب به علی اکبر ولایتی نوشته اند: جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی رئیس محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی سلام علیکم: در روزهای اخیر از طریق فضای مجازی مطلع شدم، اینجانب که از طرف مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، افتخار عضویت در هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی منطقه (۶) خوزستان را داشتم، از عضویت حذف و شخص دیگری جایگزین شده است

در نامه سرگشاده ای که در اختیار پایگاه خبری جماران قرار گرفته، آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان خوزستان، خطاب به علی اکبر ولایتی نوشته اند:

جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی رئیس محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم:

در روزهای اخیر از طریق فضای مجازی مطلع شدم، اینجانب که از طرف مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، افتخار عضویت در هیات امنای دانشگاه ازاد اسلامی منطقه (۶) خوزستان را داشتم، از عضویت حذف و شخص دیگری جایگزین شده است.
و همین اقدام در مورد برادر گرامی آقای دکتر همایون یوسفی که یکی از شریف ترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد صورت گرفته است.امروز بعد از ظهر مورخه ۱۳/۱۱/۹۶ در حاشیه مراسم فاتحه صبیه دکتر مسجدی در مسجد نور با شما دیداری داشتم، تذکرا عرض کردم در این گونه موارد که هیات امنایی حذف می شود شایسته است حداقل تشکر خشک و خالی از او به عمل آورید تا مردم استان به ویژه دانشگاهیان عزیر خیال نکنند که شخص به خاطر مشکلات اخلاقی یا مالی حذف شده و بدانند که حذف او صرفا به خاطر تصفیه حساب های سیاسی می باشد. حضرت عالی فرمودید از این عزل و نصب ها در هیات امنا خبر ندارم. عرض کردم بدتر!!! یاالعجب چگونه است شما به عنوان رئیس هیات امنای مرکزی از عزل و نصب های زیر مجموعه خودتان مطلع نیستید.

باید گفت وعلی السلام السلام… که دانشگاه آزاد اسلامی با این عریض و طویلی، از باب قحط الرجال، گرفتار شخصی شده که بر اثر کسالت و بیماری یا کثرت اشتغالات و تصدی ده ها مسئولیت دیگر، از آنچه که در زیر مجموعه مستقیم خودش صورت می گیرد، خبر ندارد. خداوند انشاالله عاقبت دانشگاه آزاد اسلامی را با این اوضاع و احوال، ختم به خیر کند. گر چه امیدی نیست و از همین الان، شواهد و نشانه های افول و ورشکستگی این دانشگاه به خوبی مشهود و ملموس است.

احمدی شاهرودی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو سابق هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بابک
|
United States
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
سلام بنده از اعضای فعال و علاقمند در زمینه های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی هستم والله بی نظر و بر اساس دلسوزی نظر می دهم .
در این یکسال روند انتصابات و تغییر روسای به سمتی است که انگار قرار است بحران ناکارآمدی در دانشگاه تصویر شود ...
باور بفرمایید بنده فقط علمی هستم و هیچ وابستگی یه هیچ طرف ندارم اما روال عادی پیشرفت بطور کامل متوقف شده است و بعد از گذشت یکسال دیگر نمی توان پذیرفت که سیستم در حال تغییرات است و این وضع مقطعی هست
که اگر هم چنین باشد ضعف مدیریتی است که یکسال وقفه ایجاد شده
افرادای به عنوان ریاست در استان ها و شهرها نصب می وند که موجب حیرت می گردد ، این افراد که از فضا نیامده اند سالها در درون همان مجموعه ها بوده اند و در یک سیستم دانشگاهی بهره وری و کارامدی شان بخوبی مشخص بوده است . نتیجه این که خیلی به مدیریت دکتر ولایتی خوش بین بودیم ولی ظاهرا این خوش بینی رو به زوال است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
علت اینست که داشتن 38 شغل برای کسی که کسالت و کهولت سن دارد و از همه مهمتر سیاسی فکر می کند دیگر فرصتی برای فکر و کار مفید برای دانشگاه که مرکز پرورش جوانان نخبه و علمی باید باشد را باقی نمی گذارد. اکثر انتصابات جناحی و مصلحتی و سیاسی است. شایستگی و دانش و علم افراد و مدیریت و مردمی بودن آن کس اصلا مطرح نمی باشد.
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
سلام من از داخل کشور نظر دادم لطفا پرچم بالای کامنت من که مربوط به ایران نیست رو تغییر دهید به پرچم ایران عزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار