تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / صبح روز گذشته استاندار گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان گفت: ظرفیتهای بی نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیتهای خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است.
کد خبر: ۵۶۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳ 04 February 2018

تابناک / صبح روز گذشته استاندار گیلان در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرداری لاهیجان گفت: ظرفیتهای بی نظیری در شهر لاهیجان وجود دارد که متأسفانه از ظرفیتهای خدادادی موجود به درستی استفاده نشده است.

سالاری افزود: بروکراسی های بی جهت جلوی خیلی از پیشرفتهای شهر را گرفته است. با واگذاری اراضی ملی مخالفم، ولی با برنامه ریزی درست می توان از این اراضی به درستی بهره برداری کرد.

 

ابراهیم مهربان ؛ خانه کشتی لاهیجان و چیزهایی که شاید نمی دانید! / سعید آگشته با هماهنگی شورای وقت در بسيارى از مواقع از محل اعتبارات شهرداری، اين پروژه ملی را مديريت ميكرد / چرا شخصى كه حتی گيلانى نيست، امروز خود را پدرخوانده ورزش گيلان ميداند!؟

 

خانه کشتی لاهیجان و چیزهایی که نمی دانید

 

در سال ١٣٩٣ جلسه اى به پيشنهاد نماينده وقت جناب نديمى در محل شهردارى لاهيجان برگزار و دستور جلسه در خصوص اعتبارات ماده ١٨٠ بود كه تا حدود زيادى اختيارات آن بر عهده نمايندگان مجلس بود.

در آن جلسه مباحث مختلفى در خصوص انجام پروژه هاى مختلف در دو حوزه انتخابيه مطرح گرديد.

كه ابراهیم مهربان،عضو وقت شورای شهر لاهیجان از ندیمی خواست که از اين محل اعتبارى به جهت ساخت خانه كشتى كارسازى شود و نماینده هم پذيرفت و هم استقبال كرد.

متاسفانه با شيطنت برخى ابتدا اين موافقتنامه مابين اداره كل ورزش و جوانان با سازمان مديريت منعقد گرديد كه پس از پى گيرى هاى فراوان مهربان در دفتر رييس وقت سازمان مديريت استان به اتفاق نماينده و شهردار وقت(سعید آگشته) موافقتنامه اصلاح و مجرى و بهره بردار شهردارى لاهيجان قيد گرديد و مقرر شد زمين را شهردارى تعرفه و با اعتبار اوليه دولتى كار شروع شود كه اين مهم پس از كش و قوس هاى فراوان انجام شد اين پروژه از سال ١٣٩٤ شروع گرديد و نهايتا امسال به پايان رسيد.

اگرچه در مراسم افتتاحيه انتظارى از برخى افراد در بيان واقعيت وجود نداشت اما استاندار میبایست واقعيت ها را میدانست و ميگفت.


اعتبار پروژه خانه کشتی لاهیجان ملى بود و بر اساس نقدينگى دولت سرعت انجام پروژه كم يا زياد ميشد اما وجود شورا دوره چهارم و آگشته در تداوم انجام پروژه بسيار موثر بود و اينكه در بسيارى از مواقع شهردارى از محل اعتبارات خود اين پروژه را مديريت ميكرد.


یک نکته مهم..

به لحاظ قانونى امكان هيچگونه كمكى از طريق اداره كل امكان پذير نبود.


در پایان باید تاسف خورد که با وجود اين همه شخصيت و قهرمان گيلانى چرا شخصى كه حتى گيلانى هم نيست، امروز خود را پدرخوانده ورزش گيلان ميداند و به شدت به دنبال تعرفه مهره هاى خود براى مدير كلى ورزش گيلان ميباشد و كاش هيچگاه سازمان تربيت بدنى به وزارت ورزش تبديل نميشد تا استقلال ورزش حفظ ميگرديد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار