نایب رئیس فراکسیون امید مجلس و نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور پاسخگویی هر چه بهتر به مطالبات و خواسته های مردم، اجرای طرح گفتگوی ملی باید با سرعت بیشتری عملی شود.
کد خبر: ۵۶۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 03 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»'محمدرضا تابش' روز شنبه در آیین بهره برداری از پروژه های جدید فولادی و نیروگاه شرکت فولاد چادرملو در اردکان که با حضور معاون اول رئیس جمهور، برگزار شد اظهار کرد: کشور نیازمند تحرک بیشتر و تلاش همگانی برای غلبه بر مسائل و مشکلات و عبور از بحرانهایی است که بسیاری از آنها محصول رویکردهای غلط سیاسی و سوء مدیریت سال های بعد از دوران اصلاحات بوده است. 
وی ادامه داد: این کشور توانست با بستر فراهم آمده توسط مجاهدهای آیت الله هاشمی رفسنجانی و در پرتو دولت اصلاحات که نماد آن منتسب به استان یزد است، گام های بلندی در گشایش سیاسی و فرهنگی و توسعه اقتصادی و اجتماعی بردارد. 
تابش تصریح کرد: در دوران اصلاحات با ابتکار رییس جمهوری، نام ایران با ایده گفتگوی تمدن ها در جهان پر آوازه شد و ظرفیت های بین المللی مناسبی برای کشور به وجود آورد که نتیجه آن بالا رفتن نرخ رشد اقتصادی و اشتغال و توسعه سیاسی، مردم سالاری و آزادی بود. 
وی گفت: روند توسعه کشور پس از دوران اصلاحات متوقف شد یا به قهقرا رفت، تا اینکه افق های امید در سال 92 مجدداً برای کشور گشوده شد.
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم که در این مقطع با امیدی که در انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب دکتر روحانی و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت که زمینه گشایش در رقابت های سیاسی را ایجاد کرده، فضا برای پاسخگویی به انتظارات و مطالبات ملت فراهم و محدودیت های موجود برای نخبگان و فعالان سیاسی رفع شود. 
تابش با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص هم افزایی برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم در همه سطوح اظهار کرد: امیدواریم که گفت و گوی ملی برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود. 
وی یادآور شد: انتظار می رود هر چه سریعتر موانع موجود راه استفاده از سرمایه های ملی و بی بدیل مانند رییس دولت اصلاحات و سایر محصوران و محدودان رفع شود و فضای امید، اعتماد و مشارکت همگانی هرچه بیشتر باز شود.
تابش همچنین با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهرستان اردکان ظرفیت های فراوانی برای توسعه دارد که به برکت انقلاب، نخبگان برجسته، مردم توانمند و منابع مادی و طبیعی فراوان، بخش هایی از آن در حوزه صنعت و دیگر حوزه های اقتصادی به منصه ظهور رسیده است. 
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی از اهتمام دکتر جهانگیری معاون اول رییس جهوری برای رونق اقتصادی قدردانی کرد و اقدامات موثر سرمایه گذاران بخش خصوصی، کارآفرینان و مجموعه عوامل فنی و مهندسی و پیمانکاران، بانک ها و کارگران را برای توسعه کشور ستود. 
وی یادآور شد: مطالبات محلی، استعدادهای انسانی و اجتماعی و ظرفیت های بالقوه مادی برای توسعه بیش از این است و امیدواریم در مقیاس محلی و ملی افق های روشن تری در سایه تدبیر دولت برای رونق اقتصادی، بالا بردن میزان اشتغال، برآورده کردن انتظارات و خواسته های مردم صورت گیرد. 
تابش، توجه بیشتر کارآفرینان به انجام تعهدات اجتماعی، رسیدگی به موضوع کم آبی با نگاه به حل مشکل از ابعاد ملی، رعایت موازین زیست محیطی و انجام اقدامات جبرانی، فراهم کردن بستر زندگی آبرومندانه و دور از تنش برای مردم، اهتمام به حفظ و معرفی جاذبه های مادی و مواریث فرهنگی، توسعه صنایع با فناوری سطح بالا (های تِک) و کم آبخواه در استان و شهرستان اردکان، تقویت بخش خدمات و کشاورزی و بسترسازی برای تبدیل استان یزد به قطب علمی و درمانی را از مهمترین انتظارات این استان از دولت برشمرد.
پروژه های نیروگاه 500 مگاواتی و فولاد یک میلیون تنی چادرملو پیش از ظهر امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور و جمعی از مسوولان استان یزد و شهرستان اردکان در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

منبع:ایرنایزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار