کد خبر: ۵۶۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 01 February 2018

تابناک / استاندار گیلان با تأکید برصیانت از دستاوردهای نظام از سوی همگان ، گفت: فاصله میان مردم و مسئولان باید کم شود زیرا این فاصله با اهداف انقلاب منافات دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح پنج شنبه در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر استان گیلان که در گلزار شهدای رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای مسئولان برای بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در بخش ها و حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت بدست آمده برای نظام مقدس اسلامی مرهون از خودگذشتگی و خون شهدا است، گفت : ایام الله دهه فجر یک فرصت مناسب برای تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای والا مقام است.

استاندار گیلان با اشاره به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» ، گفت: از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس استقلال و آزادی را برای نظام مقدس اسلامی به ارمغان اوردند.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست از این دستاوردها و استقلال و آزادی وظیفه همگان اعم از مردم و مسئولان است.

سالاری در ادامه با تأکید براینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات مردم و بهبود معیشت انها وظیفه مسئولان است و باید فاصله میان مردم و مسئولان کم شود زیرا وجود فاصله با اهداف انقلاب منافات دارد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های ایران در حوزه اقتصادی، یادآورشد: برای ایجاد رونق و توسعه اقتصادی تنها به برنامه ریزی درست و دقیق و شناسایی موانع نیازمند هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به برخی از برنامه های دهه فجر در سطح استان، ادامه داد: در دهه فجر امسال ۹۸۳ پروژه در حوزه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، تولیدی، صنعتی، زیرساختی، خدماتی و آموزشی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه بیش از هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان است، افزود: ۶۰ درصد پروژه ها با مشارکت بخش خصوصی اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار