مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری قزوين گفت: محدوده بلوار نخبگان تا بوستان باراجين با استفاده از علائم گذاری و ساير تجهيزات ترافيکی ايمن‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۵۵۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، سعید جهانگیری اظهار داشت: یکی از پروژه‌های حائز اهمیت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی است که بنا بر ضرورت و به صورت مستمر در معابر مختلف سطح شهر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: پروژه‌های ایمن‌سازی تأثیر بسزایی در کاهش آمار تصادفات و افزایش ضریب ایمنی معابر دارد و موجب می‌شود علاوه بر جلوگیری از تصادفات بین خودروها، عابران پیاده هم هنگام تردد از معابر دچار سانحه تصادف نشوند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: در این راستا با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان، پروژه ایمن‌سازی محدوده بلوار نخبگان تا بوستان باراجین در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

جهانگیری خاطرنشان کرد: در این پروژه با استفاده از تجهیزات ترافیکی و روش های مختلف اعم از علائم گذاری، نصب گل میخ، استوانه، سرعت‌گیر و چشم گربه ای معابر مورد نظر ایمن سازی می شود.

وی یادآور شد: ضمن اجرای پروژه‌های ایمن‌سازی که توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین انجام می‌شود، شهروندان و رانندگان هم باید قوانین ترافیکی را به خوبی رعایت کنند تا شاهد کاهش آمار تصادفات درون شهری باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار