با حضور مسؤولان کشوری و استانی صورت گرفت
دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع دفاع و پاسخگویی به مراجع نظارتی، بازرسی، هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۵۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، دوره آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با موضوع دفاع و پاسخگویی به مراجع نظارتی، بازرسی، هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری با حضور دبیر و عضو اصلی هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران و نمایندگان وزارت نیرو، مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، معاونان، مدیران و همه همکاران شرکت آب منطقه‌ای قزوین در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با اشاره به اهمیت آشنایی کارکنان با نظام رسیدگی به تخلفات اداری اظهار داشت: کارکنان بزرگ‌ترین سرمایه برای هر شرکت و دولت محسوب می‌شوند بنابراین آشنایی کارکنان با وظایف و تکالیف و اختیارات قانونی می‌تواند عامل مهم و مؤثری در جهت پیشگیری از ارتکاب تخلفات اداری همکاران شود.

در ادامه این دوره آموزشی علیمرادی عضو اصلی هیأت بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و ضمن خدمت کارکنان وزارت نیرو با هدف پیشگیری از وقوع و ارتکاب تخلفات اداری به عنوان یکی از تکالیف قانونی به شرکت‌های صنعت آب و برق ابلاغ شده است و شرکت‌های تابعه باید برای برگزاری این‌گونه دوره‌های آموزشی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: امروز گلوگاه‌های فساد در تمام شرکت‌ها قابل شناسایی و احصا است بنابراین با برنامه‌ریزی دقیق، صحیح و آسیب‌شناسی موضوع می‌توانیم مانع از وقوع و ارتکاب تخلفات اداری شویم.

عضو اصلی هیأت بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران ادامه داد: با توجه به گستردگی و پیچیدگی قوانین و مقررات و وظایف در دولت به ویژه در وزارت نیرو امکان ارتکاب تخلف به طور بالقوه توسط هر یک از کارمندان قابل تصور است.

علیمرادی گفت: بنابراین شرکت‌های دولتی موظف هستند ضمن آموزش کارکنان خود و اطلاع‌رسانی دقیق در این زمینه مردم را از نحوه خدمت‌رسانی و چگونگی فرآیندهای قانونی در راستای صدور مجوز مطلع کنند.

این مسؤول توضیح داد: جمع‌آوری اطلاعات، مستندات و ادله لازم در هنگام حضور در هیأت‌های بازرسی بسیار مهم است اما آنچه در این بین حائز اهمیت است اطلاع مدیران سازمان از نحوه پاسخگویی به سؤالات بوده که کارمندان باید در این خصوص هماهنگی‌های لازم با مدیران ارشد و حقوقی شرکت را به عمل آورند.

عضو اصلی هیأت بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان شرکت مدیریت منابع آب ایران در پایان از حضور گسترده و پر شور کارکنان شرکت آب منطقه‌ای قزوین در این دوره آموزشی یک روزه تشکر کرد و حضور مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره در این دوره را گامی مهم و مؤثر در ارتقای و بهبود سلامت اداری در شرکت آب منطقه‌ای قزوین برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار