نماینده مردم قزوین در مجلس خواستار شد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اقداماتی همچون اشتغال، بهداشت و هر یک از معضلات مهم جامعه که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌تواند ورود پیدا کرده و مشارکت کند.
کد خبر: ۵۵۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با سیده‌حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به فرهنگ و سنت حسنه وقف اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر این موضوع که افراد می‌توانند یک وقف‌کننده باشند، کمرنگ شده است و برای اینکه بتوانیم این بحث را مجداً با یک قوت بیشتر پیگیری کنیم، باید در بحث اوقاف به سمت مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، پیش رویم.

سیده‌حمیده زرآبادی ادامه داد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان در اقداماتی همچون اشتغال، بهداشت و هر یک از معضلات مهم جامعه که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌تواند ورود پیدا کرده و مشارکت کند.

وی اضافه کرد: اگر بتوان در این زمینه پیشرفت کرده و مردم جامعه نتیجه آن را ببینند، قطع به یقین پای کار آمده و در کار خیر سهیم می‌شوند تا مشکل برطرف شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین هم در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره‌کل در حوزه عمرانی، فرهنگی و غیره یادآور شد: از اقدامات اداره‌کل اوقاف در حوزه عمرانی می‌توان به پروژه احداث مصلی شهرستان البرز و مرکز همودیالیزه این شهرستان، درمانگاه خیریه شهر بیدستان و دیگر پروژه‌ها اشاره کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل گفت: در راستای ترویج فرهنگ وقف در جامعه ارتباط مؤثری با علمای دینی، فرهنگی، نمایندگان استان و اصحاب رسانه برقرار و گام‌های ارزنده‌ای برداشته شده است.

وی با بیان اینکه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین در راستای شفاف‌سازی مالی و تشریح عملکرد گام‌های مؤثری برداشته است، تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر تاکنون در مسابقات آزمون حفظ مفاهیم قرآن کریم شرکت کرده‌اند که این مسابقات با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای نخستین بار به طور مشترک برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار