مدیر مسئول کیهان گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمی تابند.
کد خبر: ۵۵۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 20 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان درباره اعتراض شدید وزارت امور خارجه به نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت  معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمی تابند! آیا دولت معتقد است جایگاه و منزلت برجام — نستجیر بالله ــ از پیامبر و امامان علیهم السلام  بالاتر است؟!

 

مدیر مسئول کیهان افزود: برادر عزیزمان آقای جبرائیلی با ارائه چند سند مستحکم   برجام را نقد کرد و انتظار از وزارت خارجه آن است که اگر اسناد ارائه شده را مخدوش و غیر قابل استناد می داند، نظر خود را بگونه ای مستند ارائه بدهد.


مدیر مسئول کیهان گفت آقای رئیس جمهور و تیم هسته ای تا کنون نزدیک به صدها بار  بطور یکجانبه و بدون مواجهه با منتقدان برنامه های صدا و سیما را در اختیار داشته و به دفاع از برجام پرداخته اند و از هیچ اغراقی و گزافه ای نیز درباره آن کوتاهی نکرده اند بنابراین اگر خودشان هم آنچه در وصف برجام گفته و می گویند را قبول دارند چرا حاضر به دفاع از آن در  مواجهه با منتقدان نیستند تا مردم هم از واقعیت آنچه که آن را آفتاب تابان و فتح الفتوح و معجزه قرن و بزرگترین دستآورد تاریخ ایران می نامند با خبر شوند ؟!

 

شریعتمداری گفت: شواهد و اسناد غیر قابل انکار نشان می دهند که برجام کلاه گشادی بوده است که آمریکا بر سر ایران گذاشته است و این کلاهبرداری به اندازه ای به دهانش شیرین آمده که هر روز ساز تازه ای با همان سمت و سو علیه کشورمان کوک می کند!

منبع: فارس
برچسب ها: شریعتمداری ، روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار