حسین شریعتمداری، مدیر مسئول کیهان درباره اعتراض شدید وزارت امور خارجه به نقد برجام در برنامه تلویزیونی ثریا گفت: وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می‌توان نقد کرد! تعجب آور است که چرا نقد برجام را برنمی تابند! آیا دولت معتقد است جایگاه و منزلت برجام — نستجیر بالله ــ از پیامبر و امامان علیهم السلام بالاتر است؟!

مدیر مسئول کیهان افزود: برادر عزیزمان آقای جبرائیلی با ارائه چند سند مستحکم برجام را نقد کرد و انتظار از وزارت خارجه آن است که اگر اسناد ارائه شده را مخدوش و غیر قابل استناد می‌داند، نظر خود را بگونه‌ای مستند ارائه بدهد.
مدیر مسئول کیهان گفت: آقای رئیس جمهور و تیم هسته‌ای تا کنون نزدیک به صد‌ها بار بطور یکجانبه و بدون مواجهه با منتقدان برنامه‌های صدا و سیما را در اختیار داشته و به دفاع از برجام پرداخته اند و از هیچ اغراقی و گزافه‌ای نیز درباره آن کوتاهی نکرده اند بنابراین اگر خودشان هم آنچه در وصف برجام گفته و می‌گویند را قبول دارند چرا حاضر به دفاع از آن در مواجهه با منتقدان نیستند تا مردم هم از واقعیت آنچه که آن را آفتاب تابان و فتح الفتوح و معجزه قرن و بزرگترین دستآورد تاریخ ایران می‌نامند با خبر شوند؟! شریعتمداری گفت: شواهد و اسناد غیر قابل انکار نشان می‌دهند که برجام کلاه گشادی بوده است که آمریکا بر سر ایران گذاشته است و این کلاهبرداری به اندازه‌ای به دهانش شیرین آمده که هر روز ساز تازه‌ای با همان سمت و سو علیه کشورمان کوک می‌کند!