کد خبر: ۵۵۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 20 January 2018

تابناک / سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت گفت: خبر پاداش یک قطعه سکه به کاپیتان سپیدرود به دلیل انتخاب وی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل سپاهان از سوی باشگاه سپیدرود صحت ندارد.

فرهاد خراسانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از رشت اظهار کرد: موافق اطلاع‌رسانی از نحوه پاداش به اعضای تیم نیستیم زیرا در هیچ کجای دنیا رسانه‌ای کردن پاداش مرسوم نیست. رسانه‌ای کردن پاداش این شائبه را به وجود می‌آورد که بر سر بازیکن و مردم منت گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: لازم است برای پیشبرد اهداف عالی و موفقیت‌های تیم، آپشن هایی برای تقویت روحیه بازیکنان طراحی و اجرا کنیم و اعتقاددارم موارد خصوصی و سیاست‌های داخلی باشگاه که همه این موارد صرفاً برای موفقیت‌های تیم است نباید رسانه‌ای نشود مگر در موارد مهم و اساسی درصورتی‌که لازم باشد مردم و رسانه‌ها در جریان امور باشگاه قرار گیرند.

سخنگوی باشگاه سپیدرود بابیان اینکه هدف مجموعه سپیدرود حفظ آرامش و تقویت انسجام تیم است، افزود: تمایل نداریم در هر موضوع کوچکی ورود کنیم و با مصاحبه به حاشیه‌ها افزود شود. بنده به‌شخصه تنها در موارد مهم و اساسی که نیاز است سیاست‌های باشگاه به اطلاع عموم برسد اطلاع‌رسانی می‌کنم.

خراسانی ضمن تبریک بابت پیروزی مقابل سپاهان گفت: امیدواریم و یقین داریم سپیدرود در پایان فصل به جایگاهی که هواداران استحقاق آن رادارند دست می‌باید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار