قابل تامل باتوجه به تغییر و تحولات ؛
تابناک / تیم‌های فولاد گیلان، وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت به مرحله نیمه پایانی لیگ والیبال استان گیلان صعود کردند.
کد خبر: ۵۵۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۱ 19 January 2018

تابناک / تیم‌های فولاد گیلان، وحدت جوانان ماسال، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت به مرحله نیمه پایانی لیگ والیبال استان گیلان صعود کردند.

در پایان دور برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ والیبال استان گیلان، تیم‌های وحدت جوانان ماسال، فولاد گیلان، هیأت والیبال انزلی و هیأت والیبال رشت با پیروزی مقابل رقبا و با توجه به بازی‌های دور رفت موفق به صعود شدند.

ابتدا تیم والیبال وحدت جوانان ماسال همانند دیدار رفت، با نتیجه 3 بر 2 مقابل هیأت والیبال کوچصفهان در سالن 22 بهمن کوچصفهان به برتری دست‌یافت، تیم فولاد گیلان نیز همانند دیدار رفت با نتیجه 3 بر صفر مقابل ستارگان شمال چابکسر در ورزشگاه مجتمع آهوان چابکسر به برتری دست‌یافت، دیگر دیدار هم‌زمان این مرحله از ساعت 17 بین تیم‌های مرداویچ سیاهکل و هیأت والیبال انزلی در سالن شهدا سیاهکل برگزار شد که با برتری 3 بر صفر میهمان خاتمه یافت، انزلیچی‌ها در دیدار رفت نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل مرداویچ به پیروزی دست‌یافته بودند و با توجه به 2 پیروزی موفق به صعود به جمع 4 تیم پایانی شدند.

در آخرین بازی این مرحله و از ساعت 18 دو تیم هیأت والیبال رشت و شهرداری لنگرود در سالن تختی رشت به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم میزبان با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست‌یافت و با توجه به پیروزی 3 بر یک مقابل شهرداری لنگرود در دیدار رفت موفق شد به‌عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه پایانی صعود کند.

 

گفتنی است که روسای هیات های لنگرود و لاهیجان مدتی قبل و پیش از شروع مسابقات منصوب شده بودند!

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار